Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در این آئین امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت بالای کارکنان مجموعه منجیل و نقش تفنگداران و تکاوران در مأموریتهای دریایی گفت: وقتی صحبت از مشاغل سخت و پیچیده نیروی دریایی می‌شود ذهنها به طور ناخواسته به تجهیزات دریایی، شناورها، زیردریایی ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. معطوف می شود اما وقتی صحبت از تفنگداران و تکاوران و کلاه سبزهای نیروی دریایی می شود بحث انسانهای پیچیده مطرح می شود و من به جرأت می توانم عنوان کنم :«پیچیده ترین مجموعه نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش هستند که در ابعاد مختلف از جمله عملیاتهای ویژه SBS انجام وظیفه می کنند».

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،  وی در ادامه به مقایسه عملیاتهای تکاوران نیروی دریایی در مقایسه با یگانهای سطحی و زیر سطحی پرداخت و گفت: در عملیاتهایی که توسط یگانهای شناور و زیر دریایی ها انجام می شود برخورد با دشمن و عوامل آن از دور صورت می گیرد ولی عملیات یگانهای تکاوری به صورت مستقیم و تن به تن است و در آن تمام عوامل دشمن با جسم لمس می شود واین موضوع قابلیتها، پیچیدگیها و توانمندیهای منحصر به فرد تکاوران را نشان می دهد.

دریادار خانزادی با اشاره به مخاطرات و سختیهای عملیات ویژه SBS گفت: افرادی که اینگونه عملیات را انجام می دهند افرادی هستند بسیار پیچیده با توان جسمی بالا ، قدرت تصمیم گیری و عکس العمل بالا که اینها در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمربنی هاشم علیه السلام نداجا پرورش می یابند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به ویژگیها و شاخصه های بارز یک نظامی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و با برشمردن "ایمان" ، "شجاعت" و "آموزش" به عنوان این شاخصه ها گفت: اگر ایمان در ما نباشد وقتی در شرایط سخت و هجوم دشمن قرار می گیریم ناخود آگاه به صف دشمن می پیوندیم و با کوچکترین لبخند دشمن فریب می خوریم. اگر ایمان نباشد عامل شجاعت هم قطعا تضعیف خواهد شد و به راحتی مرعوب دشمن خواهیم شد و اگر دانش نباشد ابزارهای ما در برابر ابزارهای دشمن کند خواهد شد و کارایی لازم را نخواهد داشت.

امیر دریادار خانزادی در این آئین، ناحدایکم تکاور دریایی ستاد گودرز بهرامی را به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران حضرت قمر بنی هاشم(ع) منجیل معرفی کرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در همایش ویژه روز ارتش که در محل تالار صدف بجنورد برگزار شد، از رزمندگان اسلام برای تنبیه شایسته رژیم صهیونیستی قدر دانی کرد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند در حالی که قریب به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران را شاد کردند.

امام جمعه بجنورد به وجود حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر اشاره کرد و یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به زندگی برخی شهدای ارتش بیان کرد: زندگی شهدای ارتش مملو از درس است.

حجت الاسلام نوری از اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح شهر قدر دانی کرد و از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی خواست تا از طرح «نور» پشتیبانی کنند و گفت: گاه حمله دشمن به ساختمان است گاه به فرهنگ و اغلب حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

کد خبر 6080724

دیگر خبرها

  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند