Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:02:00 GMT

نیمرو با فلفل سیاه معجزه میکند!

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۲۶۸۹

از صبحانه های پرطرفدار در هرخانه ای نیمرو می باشد. ما به شما می گوییم که نیمرو را با فلفل سیاه بخورید زیرا نیمرو با فلفل سیاه معجزه می کند! ناطقان: اگر بدانید که نیمرو با فلفل سیاه معجزه می کند هرگز این ترکیب خوشمزه را رها نخواهید کرد. ما در این قسمت از الودکتر شما را با معجزات ترکیب نیمرو با فلفل سیاه را آشنا می کنیم تا بعد از این این دو را ترک نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




تخم مرغ غنی از ماده مغذی، ویتامین های ۱۲B، D، A است، نتایج بررسی ها نشان می دهد افرادی که به طور منظم تخم مرغ مصرف می کنند سیستم ایمنی بهتری دارند. با اضافه کردن فلفل سیاه به تخم مرغ خیلی از بیماری ها را می توان درمان کرد یا از بین برد. در این مطلب به برخی از این خواص اشاره می کنیم:

میزان انرژی را بالا و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد:صبحانه نیمرو با فلفل سیاه معجزه می کند

شروع روز با مصرف تخم مرغ و فلفل سیاه سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد و برای تمام‌روز انرژی ایجاد می‌کند.


* میزان گلبول‌های قرمز را بالا می‌برد:

ترکیب این دو ماده، غنی از آهن است. آهن تا سطح مطلوبی اکسیژن‌رسانی را به سلول‌هابهبود می‌بخشد درنتیجه گردش خون و میزان گلبول‌های قرمز افزایش پیدا می‌کند.


* عضله سازی می‌کند:

با تأمین پروتئین لازم بدن و عضله سازی، فرم عضلات بدن را بهبود می‌دهد.


* سلامتی مغز را تامین می‌کند:

مصرف این دو ترکیب به‌عنوان صبحانه باعث تقویت، سلامت و فعال ماندن مغز می‌شود. ماده‌ای به نام کولین در این صبحانه، در تولید سلول‌های مغز ی نقش دارد.


* مشکل دید را کاهش می‌دهد:

مصرف منظم این دو ترکیب برای صبحانه تکرر مشکلات چشمی مربوط به سن مانند دژنراسیون شبکیه و آب‌مروارید را کاهش می‌دهد. تخم مرغ غنی از کارتینوئید و و ویتامین لازم برای بهبود بینایی است.


* استخوان‌های سالم ایجاد می‌کند:

از آنجا که تخم‌مرغ غنی از ویتامین D است، ترکیب نیمرو با فلفل سیاه ظرفیت جذب کلسیم در استخوان را بالا می‌برد. درنتیجه استخوان‌ها قوی‌تر و کمتر مستعد به بیماری‌هایی مانند پوکی می‌شود.






منبع:سلامت نیوز برچسب ها: نیمرو ، فلفل سیاه ، معجزه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نیمرو فلفل سیاه معجزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | تو را است معجزه در کف...

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی(علیه السلام) با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند: تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز   تصویر سازی : حسن روح الامين  

دیگر خبرها

  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • دوستی منحصر به فرد طوطی کاکلی سیاه با یک شهدطوطیک + فیلم
  • عکس | تو را است معجزه در کف...
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • انواع گل مژه و درمان آن
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)