Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رحمانیان دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی فارس گفت: محمدعلی ذاکری از شیراز، به عنوان قاری و امین محمدی‌آزاد از لارستان به عنوان حافظ کل قرآن برای شرکت در این آزمون معرفی شدند.

وی افزود: این دو نفر از بین نابینایان شهرستان‌های مختلف استان فارس بعد از بررسی رزومه و فعالیت انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانیان ادامه داد: محمدعلی ذاکری، که به عنوان پدر قاریان استان فارس نیز مشهور است، دارای فعالیت‌هایی نظیر کسب مقام اول مسابقات بیش از ۱۰ دوره، اعزام به حج تمتع از سوی بعثه امام راحل و مقام معظم رهبری در سال‌های ۶۶ و ۷۰، کسب مقام اول در مسابقات نیرو‌های مسلح بیش از ۵ بار است.

محمدی آزاد حافظ کل قرآن نیز تاکنون ۹ مقام منطقه‌ای، ۲ مقام استانی در سال‌های ۸۶ و ۸۷ و مقام اول کشوری در سال ۸۸ کسب کرده است.

وی گفت: مسابقات قرآن بین‌المللی نابینایان جهان اسلام در زمستان امسال برگزار می‌شود و هر استان می‌تواند یک قاری و یک حافظ کل قرآن را به عنوان نماینده استان در این آزمون معرفی کند.

دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی فارس تصریح کرد: در آزمون انتخابی مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام، از میان همه استان‌ها سه قاری و سه حافظ کل قرآن انتخاب شده و در نهایت از میان آنان نیز از هر رشته یک نفر به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان انتخاب خواهد شد که زمان برگزاری این مسابقات اردیبهشت‌ماه سال آینده است.
انتهای پیام/ر

معرفی نمایندگان فارس  برای شرکت در مسابقات انتخابی بین المللی جهان اسلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آماده‌ترین هیکل هادی چوپان را ببینید

هادی چوپان در دو ماه اخیر در مسابقات آرنولد کلاسیک حضور پیدا کرد و موفق شد به مقام قهرمانی رسید. او هم در کالیفرنیا و هم در انگلیس توانست به مدال و کاپ قهرمانی رسید تا نشان دهد در آماده‌ترین حالت ممکن خود قرار دارد.

چوپان که در مسابقات مسترالمپیا سال گذشته به مقام دومی رسید در تلاش است تا مقام قهرمانی سال ۲۰۲۲ خود را در سال ۲۰۲۴ دوباره تکرار کند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) آماده‌ترین هیکل هادی چوپان را ببینید
  • دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • رقابت دختران در روز پنجم مسابقات انتخابی تیم تنیس زیر ۱۶ سال
  • برنامه بازی‌های ایران در بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک
  • انتخاب پینگ پنگ باز خوزستانی برای مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا
  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • قرائت قرآن با برجسته‌نگار دانش‌بنیان در صداو سیما/افزایش قیمت تبلت نابینایان به ۹۶ میلیون تومان
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان