Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:24:17 GMT

فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۳۴۷۹

فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پسر نوجوان عراقی که به شاه اینستاگرام معروف بود، از سوی گروه های تند رو عراق کشته شد. این گروه های تندروی عراقی چندی پیش هم تاره فارس مدل مشهور عراقی را پس از مرگ مرموز 2 زن زیبا که شغل آنها به زیبایی و مد ربط داشت کشته اند. قتل نوجوان عراقی چهارمین قتل سریالی از سوی گروه تندرو در عراق است، تاره فارس سومین زن معروفی بود که در 2 ماه گذشته کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بعد از کشته شدن نوجوان عراقی و مرگ مدلینگ مشهور اذهان عمومی قتل های سریالی به هم ربط پیدا کرده است تا جایی که اسم گروه ها تندرو مذهبی و داعش به زبان ها افتاده است.

حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

در ادامه ترور افراد معروف در شبکه های اجتماعی در عراق، حمودی المطیری ملقب به ملکه اینستاگرام ترور شد.

حمودی المطیری نوجوان عراقی که متولد سال 2003 است، پس از ربوده شدن در خیابان یرموک به دست افراد ناشناس کشته شد.

وی از اهالی شهرک صدر عراق است و پس از ربوده شدن در خیابان الیرموک در جنایتی وحشیانه با چاقو کشته شد و جانیان از کشته شدن وی فیلم گرفتند و وی را به ظن داشتن تمایلات همجنسگرایانه کشتند.

عراق در هفته های اخیر صحنه جنایت Crime های وحشتناک در حق زنان و فعالان شبکه های اجتماعی بود و در سپتامبر گذشته، تاره فارس مدل عراقی هنگام رانندگی در خودروی خود در وسط بغداد ترور Assassination شد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمی مهلک در فنجان بن سلمان! + جزییات ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات ناگفته های تتلو درباره حمایت از رئیسی / این خواننده به بی بی سی چه گفت؟ 2 خانم ناشناس در تمرین تیم‌ملی در آزادی چه می کردند ! بازیگر زن ایرانی تسلیم شد و در بیمارستان بستری شد + عکس دهکده پزشکان ایران کجاست؟ / 175 پزشک در این روستا به دنیا آمده اند + تصاویر 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس انگیزه عامل خونگیری مدرسه دخترانه تاکستان عاشقانه بود + فیلم اولین تصویر از متهم مرد اعدامی از زن بی حیایش گفت نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! تنها فیلم از دخترقرمزپوش میدان فردوسی تهران / این زن ناگهان ناپدید شد! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم جنایت Crime مدل ترور Assassination شبکه های اجتماعی عراق کشته اینستاگرام ترور عکس فیلم ایران قتل زن شیطان زندگی زندان تصاویر گریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش ظریف به مسدودسازی اینستاگرام سایت رهبر انقلاب

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884918

دیگر خبرها

  • تردد در مرز مهران هر لحظه در حال افزایش است
  • فیلم جنجالی از حجاب بازیگران زن عراقـی در خیابان‌هـای تهران | اینا هم جریمه می‌شوند؟
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • بهرام رادان پدر شد
  • بهرام رادان پدر شد + عکس
  • بهرام رادان پدر شد/ عکس
  • ببینید | واکنش ظریف به مسدودسازی اینستاگرام سایت رهبر انقلاب
  • پایگاه های گروهک های تروریستی نزدیک به مرزهای ایران را به دست گرفتیم
  • افشای پشت پرده مذاکرات خروج نظامیان آمریکا از عراق
  • عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است