Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، سنگاپور رکورد پرواز بدون توقف یکسره را به نام خود ثبت کرد.
یکی از شرکتهای هواپیمایی سنگاپور در اقدامی جالب توجه، یک خط پروازی از سنگاپور به نیویورک به راه انداخته است. ویژگی خاص این پرواز آن است که در پروازی حدود نوزده ساعته به صورت بدون توقف و یکسره، مسیر پروازی بین نیویورک و سنگاپور را طی می کند که از این جهت، رکورد به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طول مسیر این پرواز حدود 15 هزار کیلومتر است. با آنکه این سفر طولانی به نظر می رسد در مقایسه با پروازهای قبلی که با توقف بود، شش ساعت در زمان مسافران صرفه جویی می کند.

شرکت هواپیمایی سنگاپور این حدنصاب را به نام خودش ثبت کرده است. سنگاپور تنها "شهر-کشور" جهان است به این معنا که از یک شهر تشکیل شده و همین شهر یک کشور را در جغرافیایی سیاسی کشورها ثبت کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هواپيمايي سنگاپور توقف يکسره نيويورک پروازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق بوستانی در بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، بیان کرد: بر اساس گزارش‌های متعدد رسیده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور گروهی از مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

وی با اشاره به این‌که شناسایی مدیران پروازی با توجه به ماموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی انجام شده در سازمان منطقه آزاد بوشهر، متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان است.

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر اضافه کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و گاهی در هر ماه به‌مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی گفت: مکاتبات لازم در سریع‌ترین زمان با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را نیز شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!