Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:10:46 GMT

مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش هم رحم نکرد !+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۳۷۲۰

مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش هم رحم نکرد !+ عکس

رکنا: صاحبخانه ای درآمریکا دو سارقی که قصد سرقت از خانه او را داشتند مورد تجاوز قرار داد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دو سارق در آمریکا به مدت 5 روز مورد تجاوز Rape جنسی صاحبخانه که آنها را دستگیر کرده بود قرار گرفتند.

این دو سارق یک ماه پیش پس از اینکه در حین سرقت Stealing به دست صاحبخانه گیر افتادند به مدت پنج روز مورد تجاوز صاحبخانه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارفیلد مورگان و کیم گورت در یک اتفاق وحشتناک توسط مرد صاحبخانه که هری هارینگتون نام داشتند گیر افتادند مورد خشونت  قرار گرفتند.

هری از کودکی بسیار درشت هیکل بود به طوری که پدر و مادرش می گفتند او باید دو نفر می شد. وی یک مرد درشت اندام و قوی هیکل 6 یا 7 فوتی با 300 پوند وزن است و متاسفانه او برای این دو سارق جوان، از هر نظر بزرگتر و قوی تر بود.

هارینگتون اکنون که در زندان Prison است برای این اتفاق شهرت یک همجنسگرای بدنام خشن و وحشی را به دست آورد . او نه تنها از خانه خود دفاع کرد بلکه درس بسیار سختی به این دو سارق داد.

دو سارق که مورد تجاوز مرد صاحبخانه قرار گرفتند با جیغ و فریادهایشان همسایه هری را متوجه ماجرا کردند و وی با تماس با پلیس Police موجب شد این اتفاق عجیب و هولناک کشف شود.

برخی از مردم می گویند این دزدها شایسته ی بلایی که هری بر سر آن ها آورده بودند و برخی هم می گویند که هیچ کس نباید مورد تجاوز قرار بگیرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمی مهلک در فنجان بن سلمان! + جزییات ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ ناگفته های تتلو درباره حمایت از رئیسی / این خواننده به بی بی سی چه گفت؟ 2 خانم ناشناس در تمرین تیم‌ملی در آزادی چه می کردند ! بازیگر زن ایرانی تسلیم شد و در بیمارستان بستری شد + عکس دهکده پزشکان ایران کجاست؟ / 175 پزشک در این روستا به دنیا آمده اند + تصاویر 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس انگیزه عامل خونگیری مدرسه دخترانه تاکستان عاشقانه بود + فیلم اولین تصویر از متهم فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام / او هنگام جان دادن مادرش را صدا می زد !+ عکس 16+ نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تجاوز Rape سرقت Stealing زندان Prison تجاوز پلیس Police اخبار حوادث تجاوز سارق عکس قدیمی سرقت از خانه صاحبخانه عکس فیلم ایران قتل شیطان زن زندگی زندان تصاویر گریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آن‌ها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران