Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:22:14 GMT

جنجالی کثیف در سینمای هند / امیر خان انصراف داد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۳۷۴۳

جنجالی کثیف در سینمای هند / امیر خان انصراف داد

رکنا: اتهامات مطرح شده علیه سوباش کاپور باعث شد امیر خان از همکاری با این کارگردان سر باز بزند.

به گزارش رکنا، پس از اتهام‌های متنوعی که ظرف ده روز گذشته علیه یکسری از عوامل و دست‌اندرکاران سینمای هند مطرح و بسیاری از بازیگران و دست‌اندرکاران دیگر سینمای هند موضع‌گیری کردند، در آخرین واکنش به این اتفاق‌ها امیر خان از بازی، سرمایه‌گذاری در فیلم بعدی خود «غول» به خاطر اتهاماتی که علیه کارگردان فیلم سوباش کاپور مطرح شده، رسما انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او و همسرش کایران رائو(کارگردان و تهیه‌کننده) به طور رسمی براساس آنچه «وظیفه در مقابل مسائل اجتماعی» و «محکومیت آزار جنسی» خواندند، از این پروژه کنار رفتند.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، این در حالی است که دیروز امیر خان و همسرش به دیدار سیدهارت روی کاپور رئیس انجمن تهیه کنندگان سینمای هند رفتند و خواستار تبیین اساس‎نامه ی شدند تا کمتر چنین اتفاقاتی در دوران فیلمبرداری یک فیلم سر صحنه پیش بیاید و بانوان در دوران فیلمبرداری فیلم‌ها از امنیت حقوقی برخوردار باشند.

امیرخان(عامر خان) قرار بود در فیلم «غول» با موضوع زندگی گلشن کمار-تهیه‌کننده سینمای هند و موسس کمپانی موسیقی «تی-سریس»- که در سن ۴۱ سالگی به قتل Murder رسید،نقش اصلی را ایفا کند که از این پروژه انصراف داد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمی مهلک در فنجان بن سلمان! + جزییات ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ ناگفته های تتلو درباره حمایت از رئیسی / این خواننده به بی بی سی چه گفت؟ 2 خانم ناشناس در تمرین تیم‌ملی در آزادی چه می کردند ! بازیگر زن ایرانی تسلیم شد و در بیمارستان بستری شد + عکس دهکده پزشکان ایران کجاست؟ / 175 پزشک در این روستا به دنیا آمده اند + تصاویر 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! قتل جوان 17 ساله به خاطر چیپس سرکه نمکی + عکس انگیزه عامل خونگیری مدرسه دخترانه تاکستان عاشقانه بود + فیلم اولین تصویر از متهم ماجرای بی عفتی با 2 زائر ایرانی در بصره چه بود ! آیا هیتلر به جنس موافق گرایش داشت؟ / او عاشق فرمانده ارشد خود بود ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم قتل Murder اخبار حوادث اتهام کارگردان هند امیر خان همکاری عکس فیلم ایران قتل شیطان زن زندگی زندان تصاویر گریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان پیشکسوت درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899824

دیگر خبرها

  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست