Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:21:45 GMT

سقوط پل عابر در اثر وزن زیاد عابران! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۳۷۷۲

سقوط پل عابر در اثر وزن زیاد عابران! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از تعطیلات بلند مدت در کشور چین "گلدن ویک" یا هفته طلایی است. در این تعطیلات که جز تعطیلات ملی چینی ها به شمار می رود مردم این کشور به گشت و گذار و تفریح می پردازند.

اما حضور گردشگران چینی در یکی از مناطق توریستی این کشور در روز چهارشنبه با یک حادثه نیز همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که عده ای زیادی از گردشگران بر روی یک پل عابر در منطقه فوشان این کشور ایستاده و مشغول تماشای رودخانه زیر پل بودند ناگهان قسمتی از این پل سقوط کرد.

در ویدئویی که تبدیل به یکی از ویدئوهای پربازدید در شبکه های اجتماعی این کشور شده است لحظات اولیه سقوط این پل عابر را به تصویر می کشد. در ویدئویی که منتشر شده است حضور عابران زیاد را روی این پل نشان می دهد. پس از سقوط قسمتی از پل به داخل آب رودخانه، عابران در حالی که تلاش می کنند با حرکت روی این پل که به نزدیک سطح آب رودخانه رسیده است خود را به دو طرف رودخانه برسانند دیده می شوند. ایستادن جمعیت زیاد روی این پل عابر و فشار بیش از اندازه موجب سقوط آن شد. این حادثه در منطقه "فوشان" واقع در استان گوانگ دونگ چین رخ داد.

بنا به گزارش مسئولان محلی در این حادثه با وجود آنکه جمعیت زیادی در لحظه حادثه روی پل ایستاده بودند به هیچ فردی آسیبی وارد نشد. مسئولان محلی وزن زیاد و فشار بیش از اندازه را علت وقوع این حادثه دانسته اند. آنها از تعمیر فوری این پل در روزهای آینده خبر داده اند. با شروع تعطیلات ملی در چین مردمان چین به نقاط مختلف این کشور از جمله مکان های توریستی سفر می کنند که این سفرها کم بیش با حادثه همراه است. در ماه می سال پیش نیز واژگونی یک پل در منطقه "جیانگژی" موجب شد تا دست کم 20 توریست در بالای یک رودخانه آویزان بمانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظات اولیه سقوط  یک پل عابر در چین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها حوادث چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟

تعطیلات رسمی بخشی حیاتی از بافت فرهنگی و اجتماعی هر ملتی است و فراهم‌کردن زمانی برای دوری از کارهای روزمره بسیار ضروری است.

به گزارش ایسنا، کشورها با توجه به فرهنگ خود تعطیلاتی دارند که برای مراسم مذهبی، روزهای ملی، یادبود یا روزهایی برای بزرگداشت برخی رویدادهای تاریخی خاص در منطقه است. تعطیلات رسمی معمولاً در قوانین ملی مشخص می‌شوند و به عنوان روزهای غیر کاری هستند. اگرچه معمول است که افراد در این روزها کار کنند و اغلب نرخ ساعتی بالاتر یا یک روز تعطیل اضافی دریافت می‌کنند.

تفاوت بسیاری در تعداد تعطیلات رسمی در کشورهای مختلف وجود دارد و در این گزارش کشورهایی با بیشترین و کمترین تعطیلات بررسی شده است.

کشورهایی با بیشترین آمار روزهای تعطیل نپال با تعطیلات رسمی ۳۹ روزه

فرهنگ متنوع نپال مانند میانمار،  به بسیاری از تعطیلات عمومی مذهبی و غیر مذهبی این کشور کمک می‌کند. جمعیت ۳۰ میلیون نفری آن را هندوها تشکیل می‌دهند که اکثریت هستند. با این حال، نپال همراه با تعداد قابل توجه تعطیلات رسمی خود دارای یک هفته کاری ۶ روزه استاندارد است و اکثر مشاغل دولتی و خصوصی فقط در روزهای شنبه تعطیل می‌شوند.

میانمار با تعطیلات ۳۲ روزه

آرایش چندفرهنگی میانمار به آن کمک می‌کند تا جایگاه اول این فهرست را حفظ کند. این کشور نه تنها بیشترین تعطیلات رسمی را در بین کشورهای آسیایی، بلکه در جهان دارد. جمعیت ۵۳ میلیون نفری این کشور آسیای جنوب شرقی شامل بیش از ۱۳۰ گروه قومی است که مجموعاً به بیش از ۱۰۰ زبان صحبت می‌کنند.

ایران با تعطیلات رسمی ۲۶ روزه

اکثر تعطیلات رسمی ایران بر اساس روزها و رویدادهای مهم در تقویم اسلامی است. از آنجایی که ایران از هر دو تقویم هجری شمسی و قمری استفاده می‌کند، تاریخ‌های معینی برای تعطیلات رسمی آنها وجود دارد.

سریلانکا با تعطیلات رسمی ۲۵ روزه

سریلانکا با جمعیتی بالغ بر ۲۲ میلیون نفر، محل زندگی زبان‌ها، فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف است. به این ترتیب، بسیاری از تعطیلات رسمی سریلانکا مذهبی هستند.

بنگلادش با تعطیلات رسمی ۲۲ روزه به عنوان کشوری است که تعطیلات رسمی زیادی دارد.

مصر با تعطیلات رسمی ۲۲ روزه شناخته می‌شود البته برخی از خدمات مانند آرایشگاه‌ها در روز دوشنبه به جای روز واقعی تعطیلات عمومی خاص تعطیل می‌شوند.

کامبوج با تعطیلات رسمی ۲۱ روزه و هند با تعطیلات رسمی ۲۱ روزه نیز از جمله کشورهایی با بیشترین آمار روزهای تعطیل است.

مالزی با تعطیلات رسمی ۲۱ تا ۲۵ روزه که با توجه به ایالت متفاوت است. البته برخی دیگر از کشورهایی که تعطیلات رسمی زیادی را دارند عبارتند از چین، هنگ‌کنگ، پاکستان، ترکیه و تایلند است.

کدام کشورها کمترین تعداد تعطیلات رسمی را دارند؟

برخی از کشورها تعطیلات رسمی زیادی ندارند. به عنوان مثال، مکزیک کمترین تعطیلات را در بین کشورهای بزرگ دارد. مکزیک تنها هشت روز تعطیل رسمی را هر سال به رسمیت می‌شناسد. چند کشور دیگر نیز وجود دارند که کمتر از ۱۰ تعطیلات دارند.

طبق گزارش ورد پاپولیشن، سوئیس با تعطیلات رسمی هفت تا ۱۵ روزه، اکوادور با تعطیلات رسمی ۸ تا ۹ روزه و انگلستان با تعطیلات رسمی ۸  روزه، کانادا با تعطیلات رسمی ۸ تا ۱۲ روزه، برزیل با تعطیلات رسمی ۹ روزه، تایوان با تعطیلات رسمی ۹ روزه، بلژیک با تعطیلات رسمی ۱۰ روزه و جمهوری ایرلند با تعطیلات رسمی ۱۰ روزه  از جمله این کشورها هستند و کارمندان آنها ممکن است به اندازه سایر کشورها مرخصی نگیرند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد