Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@10:34:10 GMT

برنامه "قانون و قضا" با موضوع "سرقفلی" + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۳۷۸۶

برنامه 'قانون و قضا' با موضوع 'سرقفلی' + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- این قسمت از برنامه تلویزیونی قانون و قضا به موضوع حق سرقفلی پرداخته است.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبر گزاری میزان، برنامه تلویزیونی قانون و قضا کاری از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه را با حضور معاون مجتمع قضایی شهید بهشتی و کارشناسان مربوطه، با موضوع "سرقفلی" مشاهده می‌کنید.

 

بخش اول 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بخش دوم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قانون و قضا سرقفلی نکات حقوقی قوه قضاییه حق پیشه دادگاه قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف شهرداری‌ها برای توسعه فیبرنوری در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجلس شورای اسلامی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را به دولت ابلاغ کرد.

مطابق این قانون، شهرداری‌های سراسر کشور و وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند تا برای تسریع و تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شبکه فیبرنوری، حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از دریافت تقاضای اپراتور معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و با رعایت شرایط و ضوابط و تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مجوز حفاری و نصب تجهیزات در معابر شهری و خارج از شهر را صادر کنند.

همچنین مطابق ابلاغ خانه ملت، پس از تأسیس صندوق توسعه فیبرنوری، مانده حساب توسعه شبکه فیبرنوری در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور باید به حساب این صندوق انتقال پیدا کند.

ضمن اینکه مبالغ کمک پرداختی به اپراتورهای ارتباطی از محل منابع این صندوق معاف از مالیات محسوب می‌شود.

بنابر این گزارش، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ میزان پوشش در پروژه فیبرنوری و منازل و کسب و کارها از ۷ میلیون گذشت و پیش بینی می‌شود با این اقدام راهگشای مجلس شورای اسلامی، این میزان در پایان سال آینده دو برابر میزان کنونی شود و تعداد خانوارهای متصل هم به سرعت افزایش یابد.

کد خبر 6058139 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • رونمایی حسن روشن و علی پروین از خواننده‌های مورد علاقه خود در برنامه زنده تلویزیونی که تشویق حضار را به همراه داشت / فیلم
  • شرکت کنندگان افغانستانی در برنامه محفل + فیلم
  • تکلیف شهرداری‌ها برای توسعه فیبرنوری در سال ۱۴۰۳
  • آواز خوانی قدرت الله ایزدی در برنامه زنده تلویزیونی (فیلم)
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی
  • دستگیری بازیگر "بازی مرکب" به جرم آزار جنسی
  • «واقعه» اولین مجموعه تلویزیونی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان روی آنتن رفت