Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: این قاتل بی رحم را می شناسید او به کسی رحم نمی کند!

گازگرفتگی همیشه در فصل زمستان با خونسردی و بی رحمانه باعث مرگ های تلخی می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به زمان راه اندازی وسایل گرمایشی با توجه به آغاز فصل سرما گفـت:بی احتیاطی در نصب و راه اندازی وسایل گرمایشی می‌تواند خطراتی مثل گاز گرفتگی با منواکسید کربن، انفجار و آتش سوزی را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال ملکی با اشاره به راه اندازی وسایل گرمازا اظهار کرد: در این روز‌ها بسیاری از هم‌وطنان تصمیم می‌گیرند تا سریعاً وسایل گرمایشی خود را راه‌اندازی کنند.

وی ادامه داد: شهروندان بهتر است قبل از این که هوا بسیار سرد شود و مجبور شوند با عجله این اقدام را انجام دهند با آرامش کامل و رعایت اصول ایمنی وسایل گرمایشی را راه اندازی کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: بی احتیاطی در نصب و راه اندازی وسایل گرمایشی می‌تواند خطراتی مثل گاز گرفتگی با منواکسید کربن، انفجار و آتش سوزی را به دنبال داشته باشد.

ملکی به شهروندان توصیه کرد که پس از راه اندازی وسایل گرمایشی برای اطمینان از نشت نکردن گاز، شیلنگ و اتصالات را با محلول آب و کف امتحان کنند، اگر شاهد متصاعد شدن حباب بودند بدانند که در اتصالات مشکلی وجود دارد.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه این امتحان را به وسیله کبریت و فندک انجام ندهید و به این موضوع بی توجه

نباشید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تاکید بر بررسی کردن این اتصالات به هنگام شب و قبل از خواب تصریح کرد: در این زمان وسایل گرمایشی و شعله دار غیرضروری را خاموش کنید تا منجر به نشت گاز و انفجار نشود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! سمی مهلک در فنجان بن سلمان! + جزییات عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ ناگفته های تتلو درباره حمایت از رئیسی / این خواننده به بی بی سی چه گفت؟ 2 خانم ناشناس در تمرین تیم‌ملی در آزادی چه می کردند ! 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس انگیزه عامل خونگیری مدرسه دخترانه تاکستان عاشقانه بود + فیلم اولین تصویر از متهم اعتراف خانم منشی به قتل پزشک معروف رامهرمز / در جاده اهواز درگیر شدیم ! نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم تنها فیلم از دخترقرمزپوش میدان فردوسی تهران / این زن ناگهان ناپدید شد! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث شهرداری تهران کربن روزنامه سخنگوی سازمان آتش نشانی بی احتیاطی عکس فیلم ایران قتل شیطان زن زندگی زندان تصاویر گریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی در درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه "فرحزاد" تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.


وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است