Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی حشوشی در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی یکی از ورزش های مورد علاقه بسیجیان ورزشکار است که برای تشویق و ایجاد انگیزه ورزشی  این مسابقه پرهیجان در تمام مقاطع سنی برای ورزشکاران رشته تکواندو برگزار شد.   وی افزود:یکی از اقدامات خوب تشکیل حلقات صالحین و شرکت ورزشکاران بسیجی رشته تکواندو در این کلاس های آموزشی است که ورزشکاران می توانند آموزش های روخوانی قرآن و احکام شرع را به راحتی یاد بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی بابیان مسابقات دوچرخه سواری با شرکت بسیجیان ورزشکار گفت: با فراخوانی بسیجیان ورزشکار مسابقات دوچرخه سواری با شرکت بیش از ۶۰نفر ورزشکار بسیجی در هندیجان برگزار شد که در پایان مسابقات به نفرات برتر هدایایی اهداء شد و اینگونه مسابقات پرطرفدار همراه با استقبال ورزشکاران شهرستان  در تمام رشته ها به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در آینده  برگزار خواهند شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد