Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «عبدالعزیز بن سعود بن نایف بن عبدالعزیز» وزیر کشور عربستان در خصوص پرونده جمال خاشقجی روزنامه نگار و منتقد سعودی که بیش از ۱۰ روز از ناپدید شدنش بعد از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول می گذرد گفت: اخبار رسانه ها در خصوص دستور به قتل خاشقجی دروغ و ادعایی بی پایه و اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت عربستان به قوانین و منشورهای بین المللی پایبند است.

وی در ادامه افزود: ما اخبار و گزارش های رسانه ای در خصوص متهم کردن دولت و ملت عربستان در زمینه پروند خاشقجی را محکوم می کنیم. ما با برادران ترکیه ای خود از طریق کمیته تحقیقات مشترک و دیگر کانالهای رسمی در این خصوص همکاری می کنیم.

وزیر کشور عربستان گفت: عربستان بر محافظت از منافع شهروندان خود در داخل و خارج این کشور تاکید دارد و می خواهد حقیقت به صورت کامل در خصوص پرونده خاشقجی مشخص شود.

این در حالی است که اکثریت کشورها و مجامع بین الملل بر کشته شدن خاشقجی به دست عناصر رژیم آل سعود هم نظر هستند.

کد خبر 4428206

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه جمال خاشقجی عبدالعزیز بن سعود بن نایف بن عبدالعزیز عربستان سعودی اربعین ۹۷ ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی ترکیه روسیه سوریه ایران جمال خاشقجی عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برار زاده صبح پنجشنبه در جلسه با مسؤولان رامسر افزود: عقب ماندگی آب در روستاهای مازندران زیاد بوده ولی توجه خاصی دولت سیزدهم به حل این موضوع داشته است.

وی گفت: در گام اول ۱۰ هزار و فاز دوم محرومیت زدایی ۷ هزار و ۵۰۰ روستا در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در روستاهای بخش مرکزی و دالخانی در حال اجرا است.

برادرزاده یادآور شد: ارتقای تصفیه خانه آب میجران در دستور کار قرار دارد و افزایش ذخیره مخزن آب سبب پایداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۲ پروژه آب در شهرستان رامسر اجرا شده است و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها و اصلاح شبکه از بند ی تبصره ۱۵ انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد آب استان در حال پرت است و بالای ۵۰ میلیارد تومان پیمانکاران مشغول پروژه‌های آب در استان مازندران هستند و ادامه آن نیازمند اعتبارات است.

وی گفت: ۴۹ درصد از سهام آب و فاضلاب مازندران مربوط به شهرداری هاست و پروژه‌های آبی با همت شهرداران و بر اساس تفاهم نامه با آب و فاضلاب اجرایی شد.

کد خبر 6081662

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • گرامیداشت روز ارتش از سوى سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است