Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@02:43:29 GMT

رونمایی از «سنگ آسمانی» در کن

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۴۲۱۷

ورنر هرتسوک در حال ساخت مستند بلند «سنگ آسمانی» است. این مستند که در مراحل تولید قرار دارد درباره شهاب‌سنگ‌ها و ستاره‌های دنباله‌دار و تاثیرشان بر اسطوره شناسی و مذهب است. خریداران بین‌المللی، برای اولین بار هفته آینده فیلم را در بازار میپکام در کن خواهند دید.

در مستند «سنگ آسمانی» فیلمساز افسانه‌ای دوباره با پروفسور کلایو اوپنهایمر همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرتسوک و اوپنهایمرِ زمین‌شناس، پیش از این در مستند بلند «در ژرفای دوزخ» برای نتفلیکس همکاری کرده بودند.

در مستنند «در ژرفای دوزخ» که نامزد جایزه امی شد این دو در سراسر زمین مسافرت می‌کنند و به محل آتشفشان‌ها سر می‌زنند و به بررسی تاثیر آتشفشان‌ها بر بشریت می‌پردازند.

آندره سینگر و لوکی استیپه‌تیک (برادر ناتنی هرتسوک) تهیه‌کنندگان مستند «در ژرفای دوزخ» قرار است این مستند را نیز تهیه کنند. هرتسوک و اوپنهایمر هم به صورت مشترک این اثر را کارگردانی خواهند کرد.

در مستند «سنگ آسمانی» هرتسوک و اوپنهایمر دوباره به جهانگردی خود ادامه می‌دهند. آن‌ها این بار به مکان‌هایی سر می‌زنند که بینش انسان را نسبت به شهاب‌سنگ‌ها و ستاره‌های دنباله‌دار افزایش داده به گونه ای که به آن ها کمک می کند تا بتوانند به ما درباره منشا حیات روی زمین بگویند.

 فیگس جکمن رییس کمپانی اسپرینگ فیلمز و یکی از تهیه‌کنندگان این مستند درباره این همکاری می‌گوید: ما واقعا هیجان‌زده هستیم که با ورنر هرتسوک و کلایو اوپنهایمر باردیگر و آن هم زمانی که هر دو نگاهشان را به سمت ستاره‌ها می‌چرخانند، همکاری می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زمین شهاب سنگ جشنواره کن 2019 جایزه امی مستند خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی صبح امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند