Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:10:22 GMT

کارگاه تولید کره حیوانی تقلبی در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۴۵۲۳

کارگاه تولید کره حیوانی تقلبی در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس مرکز بهداشت ارومیه گفت: کارگاه غیرمجاز تولید کره حیوانی تقلبی با بیش از یک و نیم تن کالای غیربهداشتی در این شهرستان کشف شد.

علی صدقیانی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود کارگاه غیرمجاز تولید لبنیات، اکیپ ویژه ای به این محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با ورود به این کارگاه مشخص شد که افراد خاطی به صورت غیربهداشتی، نسبت به تولید کره حیوانی گاوی و گوسفندی از خامه و کره های گیاهی اقدام می کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از این کارگاه بیش از یک و نیم تن انواع روغن غیربهداشتی از جمله 27 حلب 17 کیلویی روغن (بدون مشخصات)، 55 کارتن کره گیاهی 10 کیلویی و بیش از نیم تن کره حیوانی کشف و توقیف شد.
رییس مرکز بهداشت ارومیه ادامه داد: محصول نهایی برای آنالیز شیمیایی و میکروبی تحویل آزمایشگاه شد تا پس از حصول نتیجه، برخوردهای قانونی انجام شود.
صدقیانی فر با پر اهمیت شمردن حس مسوولیت پذیری شهروندان در خصوص گزارش کردن موارد مشکوک برای پیشبرد اهداف نظام سلامت، گفت: شهروندان می توانند هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را با سامانه های تلفنی 3133 و 190 در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا سالانه دهها تن انواع مواد غذایی غیرمجاز، غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در آذربایجان غربی کشف می شود.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت كره تقلبي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فرزین رضازاده پنجشنبه شب در این زمینه افزود: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

کد خبر 6088766

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد