Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام داوطلبین چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان همزمان با سراسر کشور از ۱۵ مهر آغاز شده است.

حجت الاسلام عزیز الله میراحمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (21 مهر) از برگزاری نشست کانون مداحان با هدف برنامه ریزی به منظور چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: نهم آذر 97 چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به مراحل و زمان اجرای این انتخابات، افزود: 15 مهر تا 15 آبان سال جاری مداحان سراسر استان فرصت دارند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها ثبت نام به عمل آورند، بعد از این تاریخ تا 26 آبان صلاحیت های داوطلبین بررسی و بعد از تأیید اعلام می شوند.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه یادآور شد: داوطلبین می توانند به صورت رسمی تبلیغات خود را آغاز و تا پایان 30 آبان سال جاری در هیئت های مذهبی برنامه ها و سوابق و فعالیت های خود را ارائه دهند.

 

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری انتخابات روز جمعه 9 آذر سال جاری است، ادامه داد: از تاریخ 10 تا 22 آذر سال جاری زمان رسیدگی به شکایات و تخلفات احتمالی است و بعد از این تاریخ تا تاریخ 12 دی سال جاری ادارات کل استان ها فرصت دارند نتایج نهایی منتخبین را به سازمان مرکز به منظور تأیید نهایی اعلام کنند.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: انتخابات کانون مداحان هر چهار سال یک بار به منظور زمینه سازی، رشد و گسترش آیین های عاشورایی، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای ساماندهی مداحان و شعرای آیینی، تعیین ضوابط و چهار چوب های مداحی و نظارت بر عملکرد تخصصی مداحان و شعرای آیینی، تغذیه فکری و طراحی برنامه های آموزشی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: آموزش های مداحان با توجه به اعتبارات اندک سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال با هدف رشد و پرورش نیروهای مستعد، بستر سازی و ایجاد زمینه برای افزایش تعامل جامعه مداح با دستگاه های مختلف فرهنگی و تبلیغی، آسیب شناسی و شبهه زدایی مداحی و شعر از حیث محتوا، الحان و اشعار و هدایت فعالیت های تبلیغی مداحان و شعرای آیینی در جهت نیل به اهداف دینی و مذهبی، اعضای کانون مداحان انجام می شود.

 

وی افزود: در انتخابات کانون های شهرستانی، مداحان و شعرای آیینی شهرستان که در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند، می توانند نامزد شوند و فقط مداحانی که ثبت سامانه شده اند تحت فرایند انتخابات و با رأی مخفی به داوطلبین تأیید صلاحیت شده رأی می دهند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی مجلس نماز جمعه سردار اشتری انقلاب اسلامی ارزانی اوقات فراغت کانون های مساجد سازمان تبلیغات اسلامی کانون مداحان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد