Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@20:31:28 GMT

پاراآسیایی جاکارتا در تسخیر پسر طلایی ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۴۸۹۵

پاراآسیایی جاکارتا در تسخیر پسر طلایی ایران

‍‍‍‍‍‍

شاهین ایزدیار، طلایی ترین عضو کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی 2018 صاحب ششمین طلای خود شد تا یک رکورد تاریخی ثبت کند. مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر علیزاده، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی، در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، در دیدار فینال مقابل نورسلطان تورسینوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار قزاق و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا، روی تشک رفت و در پایان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

علیزاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد و سپس با نتیجه هشت بر یک آتابک عزیزبیک‌اف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. او در دور نیمه‌نهایی نیز مقابل ماساتو سومی از ژاپن روی تشک رفت و در پایان به‌سختی و با نتیجه نزدیک یک بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

ایمان محمدی، دارنده مدال طلای امیدهای جهان و دو طلای آسیا، نیز در دیدار رده‌بندی وزن ۶۳ کیلوگرم، مقابل هائودانگ تان از چین روی تشک رفت و در پایان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز آسیا شد. او پیش از این در دور نخست استراحت کرد و سپس با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد اما در نیمه‌نهایی مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه سنگین یازده بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

امیر عبدی، نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز جوانان و امیدهای جهان، در دیدار رده‌بندی مقابل ابراگیم ماگمداف دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قزاقستان روی تشک رفت و با نتیجه چهار بر سه شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

عبدی پیش از این در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. او در دور دوم با نتیجه هشت بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه سنگین دوازده بر دو شکست خورد و راهی رده‌بندی شد.

پیش از این پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز با شکست ۹ بر صفر مقابل حریف خود از کره‌ شمالی در دیدار فینال به مدال نقره رسیده بود.

کد خبر 844712 منبع: ایسنا برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • خداخافظی یکی از بازماندگان نسل طلایی ایران
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • یک داستان غافلگیرکننده؛ فلفل چگونه جهان را تسخیر کرد؟!
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران
  • دومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو
  • نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است
  • ناهید کیانی در صربستان طلایی شد