Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به قاضی سراج رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور خواستار رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در واگذاری سهام متعلق به صندوق بازنشستگی فولاد شد.

 محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به قاضی سراج رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور خواستار رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در واگذاری سهام متعلق به صندوق بازنشستگی فولاد شد متن این نامه به شرح ذیل است؛

 

باسمه تعالی

جناب آقای قاضی سراج

رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور

 با سلام؛

احتراما با عنایت به مکاتبات انجام شده(نامه شماره ۱۰۶۷۶۳/۴۲/د مورخ ششم اسفندماه) به وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و نیز (نامه شماره ۱۰۳۵۱۱/۴۲/د مورخ ۲۵ بهمن ماه۹۶) به رئیس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار (مکاتبات پیوست) درخصوص موضوع تخلف شرکت های بورس و اوراق بهادار و سپرده گذاری مرکزی در زمان فروش سهام متعلق به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد،  به استحضار  می رساند با گذشت بیش از یکسال از این اقدام و واگذاری سهام متعلق به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و تضییع حق هزاران بازنشسته فولاد در کشور متاسفانه هیچکدام از ارگان های دخیل در این موضوع پاسخگوی این وضعیت نمی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به دلیل بلا تکلیف ماندن این موضوع و جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیش از ۹۰هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد کشور، امید است دستور  فرمائید این پرونده به شکل ویژه در دستور کار آن سازمان قرار گرفته و اقدامات قانونی در راستای جلوگیری از تضییع حق بازنشستگان مذکور انجام گردد.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس