Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ربیع خواه شرایط بازی را پیدا کرده است

 محسن ربیع خواه پس از مدت ها مصدومیت شرایط بازی را پیدا کرده است.

برانکو ایوانکوویچ برای حفظ آمادگی شاگردانش در روزهای فیفا دی دیروزسرخپوشان را در دیداری دوستانه مقابل منصور ساوه محک زد. دیدار دوستانه قرمزپوشان برای هواداران این تیم یک خبر بسیار خوش نیز در آستانه دیدار با السد داشت، محسن ربیع خواه بازیکن مورد علاقه برانکو پس از مدت ها مصدومیت روز گذشته پا به توپ شد و امیدواری ها برای حضور در ادامه فصل به اوج خود رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن چند پسته پرسپولیس در حالی مقابل منصور ساوه بازی کرد که حدود ۱۸۳ روز از شرایط بازی به دور بود، درست است که بازی پسر فوتبالی برانکو چندان مورد علاقه هواداران نیست اما هیچ کدام از طرفداران دو آتیشه این تیم هنوز بازی درخشان او مقابل لخویا و مهار نام تائه-هی را از یاد نبرده اند ، ربیع خواه با توجه به حضور در لیست پرسپولیس در صورت صلاح دید کادر فنی حتی می تواند یکی از سورپرایز های دیدار برگشت مقابل السد نیز به حساب بیاید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری

به گزارش ورزش سه کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌ها بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می زند دست او را خواند و ضربه اش را مهار کرد.

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است