Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، یکصد و سی‌ونهمین نشست اتحادیه بین‌المجالس 22 تا 26 مهرماه با شعار «رهبری پارلمان‌ها در ارتقاء صلح و توسعه در عصر نوآوری و تغییرات فناوری» در ژنو برگزار می‌‌شود.

نمایندگان اعزامی به این نشست علاوه بر شرکت در مجمع عمومی و شورای بین‌المجالس در کمیته‌های دائمی صلح و امنیت بین‌الملل، توسعه پایدار و تجارت، دموکراسی و حقوق بشر، امور سازمان ملل،‌ نشست زنان، نشست جوانان، نشست گروه آسیا پاسفیک و پنل‌های تخصصی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده فاطمه حسینی به عنوان سرپرست هیات، پروانه مافی، کاظم جلالی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، سیدمصطفی ذوالقدر، محمد باسط درازهی، علی نجفی خوشرودی و اسفندیار اختیاری هیات اعزامی مجلس شورای اسلامی ایران به این نشست را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

156 / 156 اتحادیه بین‌المجالس کاظم جلالی ژنو سیده فاطمه حسینی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اتحادیه بین المجالس کاظم جلالی ژنو سیده فاطمه حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه