Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@06:01:46 GMT

قیمت روز مسکن ۹۷.۰۷.۲۱ در برخی نقاط تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۵۶۷۲

قیمت روز مسکن ۹۷.۰۷.۲۱ در برخی نقاط تهران

ساعت24-بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی ۹۰ متری در قیطریه به قیمت ۱.۵ میلیارد تومان و آپارتمان ۴۲ متری در تهرانپارس به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان معامله شده است.

در کن یک واحد مسکونی 108 مترمربعی 41 ساله با قیمت یک میلیارد و 640 میلیون تومان معامله شده است. یک واحد مسکونی 17 ساله با مساحت 68 متر واقع در فردوس به قیمت 625 میلیون تومان، آپارتمان 42 متری با عمر 22 سال در تهرانپارس به قیمت 260 میلیون تومان و واحد 33 متری در هاشمی به قیمت 170 میلیون تومان فروخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه 2 محله آلستوم یک مترمربع واحد مسکونی یک ساله با مساحت 115 متر 11 میلیون و 130 هزار تومان قیمت گذاری شده؛ یعنی مجموعا خریدار برای این واحد یک میلیارد و 280 میلیون تومان پرداخت کرده است. یک واحد مسکونی 40 ساله با مساحت 102 متر واقع در خیابان ایرانشهر به قیمت 600 میلیون تومان و در مجیدیه یک واحد نوساز 116 متر به یک میلیارد و 368 میلیون تومان معامله شده است.

همچنین در آگاهی یک دستگاه آپارتمان 85 متری نوساز به قیمت 453 میلیون تومان فروخته شده است.

در خیابان قائم مقام یک واحد مسکونی 106 متری با عمر نیم قرن به قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان یعنی به ازای هر مترمربع حدود 10 میلیون و 390 هزار تومان معامله شده است.

یک دستگاه آپارتمان 90 متری 16 ساله در قیطریه نیز به قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان به خریدار فروخته شده است.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان همدان افزود: از این ۷۰۰ قطعه زمین، ۴۴۸ قطعه در قهاوند و همدان، ۶۴ قطعه در نهاوند، ۵۵ قطعه در کبودراهنگ و ۶۲ قطعه در فامنین و ۳۵ قطعه در درگزین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد. 
او همچنین گفت: زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در همه شهر‌های استان تأمین شده و ۳۷ هزار واحد مسکونی در این راستا در سطح استان در حال ساخت است.
استاندار همدان همچنین واگذاری ۲۰۰ واحد مسکونی شهری و ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و ۵ هزار قطعه زمین در روستا‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن با متری ۱۵۰ دلار ممکن نیست؛ در فکر و ذهن چینی‌ها چه می‌گذرد؟
  • ساخت مسکن با متری ۱۵۰ دلار ممکن نیست/ تجربه تلخ حضور چینی‌ها در بزرگراه تهران شمال را فراموش کرده‌اند
  • کاهش تورم نفطه به نقطه و سالانه مسکن در بهمن ماه
  • کاهش تورم نقطه به نقطه و سالانه مسکن در بهمن ماه
  • تورم نقطه به نقطه مسکن در بهمن ماه اعلام شد
  • نرخ تورم سالانه و نقطه به نقطه مسکن تهران کاهش یافت
  • واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در استان همدان
  • اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد
  • افتتاح ۵۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در قزوین