Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ دعوت رزمی کاران استان به تیم ملی جوجیتسو، راهیابی تیم شهید نوروزی چلیچه به مرحله نهایی زیر گروه دسته یک فوتبال ساحلی کشور و برگزاری مسابقات بومی و محلی بانوان در شهرستان کیار، را در مجموعه خبرهای ورزشی بیست و یکم مهرماه می توانید ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجموعه ورزشی رزمی کاران فوتبال بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در اختیار داشتن سالنی مجهز و استاندارد به منظور برگزاری مسابقات و اردو‌های باشگاهی و ملی یکی از نیاز‌های شمشیربازی استان تهران و هیات شمشیربازی این استان بود.    به همین منظور فدراسیون شمشیربازی رایزنی‌هایی را با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشت تا سالنی را در اختیار هیات شمشیربازی استان قرار بگیرد.    با پیگیری‌های انجام شده در این زمینه و مساعدت و همراهی ویژه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران در اختیار هیات شمشیربازی استان تهران قرار گرفت تا این هیات برای نخستین بار صاحب سالن اختصاصی شود.   واگذاری رسمی مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران به شمشیربازی استان تهران با حضور علیرضا پورسلمان و محسن وحدانی رییس و دبیر فدراسیون انجام شد.   پورسلمان ضمن قدردانی از توجه و عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شمشیربازی استان تهران و مرتفع کردن نیاز استان از حیث سالن، ابراز امیدواری کرد که با در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران از این پس شاهد گسترش فعالیت‌های این رشته در سطح استان باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری