Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطات در دستور کار است، گفت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم تلاش کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی و محمد جواد آذری جهرمی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر درود می‌فرستیم و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز داریم.

وی در ادامه ضمن خیرمقدم به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتی پلیس عنوان کرد: نیروی انتظامی برای تأمین و حفظ نظم، امنیت و ارتقاء آرامش و آسایش مردم در جای جای کشور حضور فعال و هوشیارانه‌ای دارد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: انصافا همکارانم با وجود برخی کمبود‌ها با روحیه جهادی مأموریت‌ها را به خوبی پیش می‌برند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بر لزوم تلاش همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم تأکید کرد و افزود: تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار است و ان شاء الله با هماهنگی خوبی که بین نیروی انتظامی و وزارت ارتباطات وجود دارد بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم عزیز ارائه کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار اشتری وزیر ارتباطات فرمانده ناجا تمبر یادبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند