Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مردان ناشناس با حمله به اتوبوس مسافربری و یک کامیون وحشت را در دل مسافران انداختند.

به گزارش اختصاصی گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 8 شامگاه چهارشنبه 18 مهر ماه سال جاری اتوبوس مسافربری تعاونی 11 آریاسفر بندرعباس به خرمشهر در منطقه چقادک استان بوشهر بود که ناگهان چند مرد ناشناس به خودروی اتوبوس مسافربری حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان غریبه با سنگ‌پرانی به اتوبوس مسافربری باعث شکسته شدن شیشه اتوبوس شدند و راننده با سرعت توانست اتوبوس را از مردان مهاجم دور کند.

در این حادثه Incident شکسته شدن شیشه ها باعث وحشت مسافران شد و راننده همراه مسافران برای پیگیری موضوع به پاسگاه منطقه مراجعه کردند و از حمله مردان غریبه به اتوبوس خبر دادند.

در این مرحله مشخص شد که مردان غریبه به یک خودروی کامیون نیز در همان مسیر حمله کرده و باعث تخریب و خسارات مالی به این خودرو شده اند.

اتوبوس مسافربری با همان شیشه های تخریب شده مسافران را به مقصد شهر خرمشهر رسانده و این حمله باعث وحشت و ترس مسافران شده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری و علت این حمله شبانه در دستور کار ماموران پلیس Police قرار گرفته است.

علی رنجکش

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمی مهلک در فنجان بن سلمان! + جزییات اجل به دزد مهلت خروج از محل سرقت را نداد ! +فیلم حادثه عجیب جوان تهرانی بخاطر خانم مجری صدا و سیما / اورژانس سر رسید + فیلم ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! این قاتل خونسرد را می شناسید؟! / او به کسی رحم نمی کند! این دختر ازدواج ساختگی کرد! / او دلیل عجیی داشت! + عکس 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم مرگ تلخ پسر 4 ساله اصفهانی زیر شکنجه های یک زن + عکس انگیزه عامل خونگیری مدرسه دخترانه تاکستان عاشقانه بود + فیلم اولین تصویر از متهم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث تصاویر خرمشهر بندرعباس اتوبوس مسافربری شبانه عکس فیلم زندگی قتل زندان کشته عراق اینستاگرام زن مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی اتوبوس‌های بخش خصوصی در مسیر بی.آر.تی تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، رانندگان خطوط اتوبوسرانی تبریز در مسیر بی آر تی جهت طرح مطالبات خود از جمله مشاغل سخت و زیان آور امروز نسبت به پیگیری این مطالبات اقدام کرده‌اند.

این موضوع که موجب اختلال در خدمات رسانی در خطوط بی آر تی شده است، هم اکنون با پیگیری‌های شرکت واحد اتوبوسراتی تبریز و حومه در حال برطرف شدن است.

پیگیری‌های اصحاب رسانه حاکی از این است با توجه به افزایش استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای پایانی سال و به ویژه خطوط اتوبوسرانی بی آر تی، این موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

طبق گزارش‌های به دست آمده هم اکنون اتوبوس‌های بخش خصوصی اقدام به جابجایی مسافران در مسیر بی آر تی کرده‌اند.

کد خبر 6057249

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اقدام وحشیانه اسرائیل در غزه
  • ۲ هزار دستگاه اتوبوس مسافربری روزانه ثبت ساعت می شوند
  • ستاد استقبال از بهار در بندرعباس افتتاح شد
  • ستاد استقبال از بهار در شهر بندرعباس افتتاح شد
  • فعالیت اتوبوس‌های BRT تبریز از سر گرفته شد
  • خدمات رسانی اتوبوس‌های بخش خصوصی در مسیر بی.آر.تی تبریز
  • کارون خرمشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی
  • تمهیدات ویژه ماه مبارک رمضان در پایانه مسافربری یزد
  • حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بمباران وحشیانه پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه