Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمجید خوشنود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان خوابگاهی موضوعی است که به عنوان تعهد دانشگاه ها به شمار نمی رود اما تسهیلاتی است که یا به صورت رایگان و یا یارانه ای اختصاص می یابد.

وی افزود: به دلیل افزایش قیمت ها سال گذشته دانشگاه برنامه داشت که حجم ارائه خدمات سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویان خوابگاهی را کاهش دهد اما دانشجویان متقاضی این خدمات بودند بنابراین در سال جاری بخشی از این خدمات با دریافت هزینه بسیار اندک از دانشجویان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: سهم هزینه ای که از سوی دانشجویان برای این موضوع دریافت خواهد شد بسیار اندک است.

خوشنود خاطرنشان کرد: با نماینده دانشجویان نیز جلسه داشتیم و درحال رایزنی هستیم تا راه حل های دیگری را نیز بررسی و تعیین کنیم.

وی عنوان کرد: درحال حاضر دانشجویان یک پنجم از هزینه سرویس ایاب و ذهاب را پرداخت می کنند و چهار پنجم این هزینه از سوی دانشگاه پرداخت خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که مشکل دانشجویان برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی روزهای گذشته دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیر از دریافت هزینه سرویس های ایاب و ذهاب گلایه داشتند.

کد خبر 4426436 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اربعین ۹۷ وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی حکم انتصاب سازمان سنجش دانشگاه تهران منصور غلامی پذیرش دانشجو مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش بدون آزمون دانشگاه های ایران آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی

 محمدباقر خادم عرفان اظهار کرد: امیدواریم زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و بین المللی در رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام و محقق شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در سال ۱۴۰۲ هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند.

وی بیان کرد: از افتخارات دانشگاه این است که در رده بندی‌های بین المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم و تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

خادم عرفان ادامه داد: یکی از برنامه‌های دانشگاه به تبع سیاست گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین المللی و گسترش ارتباطات بین المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۳۰ دانشجوی خارجی در پنج دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها
  • ثبت شرکت در کرج: راهنمای جامع و کامل