Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@08:29:50 GMT

ساماندهی 225 گلزار مطهر شهدا در یزد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۵۹۵۵

ساماندهی 225 گلزار مطهر شهدا در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام سید محمدعلی صدرالساداتی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز در کارگروه مسکن و گلزار بنیاد شهید با بیان اینکه این استان سه هزار و 668 شهید تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است اظهار کرد: از مجموع 327 گلزار مطهر شهید استان 225 گلزار ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها مسئول حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند گفت: وجود مشکلاتی در حوزه نگهداری از گلزارهای شهدا موجب شده این اماکن بعد از سامان‌دهی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران دچار آسیب شوند.
صدرالساداتی با تأکید بر اینکه گلزارهای شهدا نیاز به تعمیرات دارند که این امر نیازمند کمک سایر دستگاه‌هاست تصریح کرد: مطابق قانون، دستگاه‌ها باید 20 درصد از اعتبارات فرهنگی خود را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.
وی بابیان اینکه گلزار شهدا به‌ عنوان میراث معنوی میهن اسلامی مراحل ثبت خود را سپری می‌کند، از مسئولان امر خواست برای انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان همتی مضاعف داشته باشند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بیان کرد: عملیات سامان‌دهی 25 گلزار در حال انجام است و علاوه بر آن 77 گلزار مطهر شهدا نیاز به سامان‌دهی دارد که در دستور کار بنیاد قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد یزد ساماندهی گلزار شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳