Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- غلامزاده گفت: اجساد ۵ جانباخته واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سعادت شهر مرودشت برای احراز هویت به پزشکی قانونی تحویل شد. مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: اجساد ۵ نفر از جانباختگان واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سعادت شهر مرودشت برای احراز هویت به پزشکی قانونی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در این حادثه ۵ نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شده اند که طبق بررسی‌های انجام شده، دو تن از سرنشین‌های این اتوبوس که تبعه فرانسه هستند جزو مصدومین این حادثه اند که دچار مصدومیت جزئی شده اند.
براساس گزارش میزان، حوالی ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه بامداد شنبه ۲۱ مهرماه یک دستگاه اتوبوس که از شاهین شهر به سمت شیراز در حرکت بود، در کیلومتر ۴۰ محور سعادت شهر به شیراز واژگون شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس در مرودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها سر فلسطینیان را در جنوب غزه بریده بودند

تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ شهید و ۷۶ هزار و ۹۸۰ مجروح رسیده است. این در حالی است که پدافند غیرنظامی از بازیابی پیکر‌های ۱۹۰ شهید از گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر خبر داده است.

براساس گزارش عربی پست، وزارت بهداشت فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ قتل عام جدید در غزه انجام داد که بر اثر آن ۴۸ شهید و ۷۹ مجروح برجای گذاشت.

این وزارتخانه همچنین خاطرنشان کرد که هنوز تعدادی قربانی زیر آوار و در جاده‌ها هستند و خدمه آمبولانس و دفاع مدنی نمی‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. 

از سویی دیگر به گفته منابع محلی، تیم‌های دفاع مدنی توانستند اجساد ۱۹۰ شهید را از گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه بیرون بیاورند.

پدافند غیرنظامی نوار غزه کشف گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر را تایید و خاطرنشان کرد: نیرو‌های اشغالگر اجساد شهدا را جمع آوری و به صورت دسته جمعی در داخل بیمارستان دفن کردند.

این نیروها اعلام کردند: شهدا از گروه‌ها و سنین مختلف بودند و اکیپ‌ها همچنان به عملیات جستجو و بازیابی بقیه شهدا در روز‌های آینده ادامه می‌دهند.

 اسماعیل الثوابته، مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه نیز از سویی دیگر گفت: صهیونیست‌ها برای پنهان کردن جنایات خود قبرستانی را در داخل مجتمع ناصر درست کردند. ما انتظار داریم اجساد ۷۰۰ شهید در گور‌های دسته جمعی پیدا شوند. 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ده‌ها آواره، مجروح، بیمار و پرسنل پزشکی را در داخل این مجتنع پزشکس اعدام کرده است، گفت: پس از عقب نشینی اشغالگران هنوز از سرنوشت ده‌ها نفری که در مجتمع ناصر بودند اطلاعی در دست نیست.

الثوابته با اشاره به اینکه در میان اجساد شهدا اجسادی بدون سر، بدون پوست و بدون اعضای بدن پیدا کرده اند خواستار تحقیقات بین المللی برای کشف دلایل این اتفاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • رئیسی: همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • صهیونیست‌ها سر فلسطینیان را در جنوب غزه بریده بودند
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود