Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير کل تامين اجتماعي استان يزد از شعبه تامين اجتماعي اشکذر بازديد و با مراجعان و کارکنان ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي سازمان تامين اجتماعي، محمد صابري با حضور در واحدهاي اجرائي شعبه اشکذر از نزديک در جريان ارائه خدمات به مراجعين و نحوه ارائه خدمات طرح ميز خدمت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين ديدار رئيس شعبه اشکذر ضمن ارائه گزارش عملکرد و مسائل شعبه، تلاش براي کسب رضايت حداکثري مخاطبان سازمان تاکيد کرد.
گفتني است شهرستان اشکذر در فاصله ٢٠ کيلومتري مرکز استان و در مجاورت محوراصلي شمال - جنوب کشور قرار گرفته است که باعث گرديده اين شهرستان علاوه بر فعاليت در حوزه صنايع فولاد و کاشي از فعاليتهاي کشاورزي و باغداري نيز بي نصيب نماند و علاوه بر نيروي شاغل و مولد بومي از ساير نقاط کشور نيز در حوزه اشتغال مهاجر پذير باشد .
شعبه تامين اجتماعي شهرستان اشکذر در حال حاضر نزديک به ٥٥ هزار نفر از بيمه شدگان و مستمري بگيران اصلي و تبعي را تحت پوشش دارد و خدمات کوتاه مدت و بلند مدت سازمان را به آنان ارائه مي دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازديد تامين اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان