Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به نظرخواهی آیت‌الله مکارم شیرازی از رهبر انقلاب پیرامون لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در دیداری که در مشهد با رهبر انقلاب داشتند نظر خودشان را در این موارد مطرح می‌کنند و از حضرت آقا سوال می‌کنند که نظر خود شما چیست؟ مقام معظم رهبری در جواب می‌فرمایند «من اینها را دیدم خودم به جمع‌بندی نرسیدم و چون خودم به جمع‌بندی نرسیدم نظر خاصی ندارم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس،‌ در جریان بررسی لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی، نامه‌ای از طرف دفتر رهبر انقلاب توسط علی لاریجانی قرائت شد که برخلاف پیام واقعی آن، این گمانه را در ذهن برخی نمایندگان به وجود آورد که مقام معظم رهبری با تصویب این لایحه موافق هستند. همین موجب شد تا برخی رسانه‌های معاند آن نامه را عقب‌نشینی رهبر انقلاب از موضع پیشین خود پیرامون پیوستن به کنوانسیون‌های بین‌المللی قلمداد کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم