Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در دیدار با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و  امنیت اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر درود می فرستیم و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن خیرمقدم به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتی پلیس عنوان کرد: نیروی انتظامی برای تأمین و حفظ نظم، امنیت و ارتقاء آرامش و آسایش مردم در جای جای کشور حضور فعال و هوشیارانه ای دارد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: انصافا همکارانم با وجود برخی کمبودها با روحیه جهادی مأموریت ها را به خوبی پیش می برند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بر لزوم تلاش همه سازمان ها و دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم تأکید کرد و افزود: تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار است و ان شاء الله با هماهنگی خوبی که بین نیروی انتظامی و وزارت ارتباطات وجود دارد بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم عزیز ارائه کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

کد خبر 4428383

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری محمد جواد آذری جهرمی نیروی انتظامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اربعین ۹۷ نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سردار حسین اشتری سازمان تامین اجتماعی محمد علی افشانی پلیس راهور بیمه محسن هاشمی بازنشستگان سالمندی اربعین 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است