Web Analytics Made Easy - Statcounter

فقدان گلزنی در تیم ملی کرواسی در دو دیدار اخیر این تیم کاملا مشهود است.

طرفداری- شب گذشته در چارچوب لیگ ملت های اروپا، کرواسی و انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به نقل از Goal، زلاتکو دالیچ، سرمربی کروات ها در خصوص این دیدار گفت:

مسابقه سختی بود و انتظار این را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فشرده بازی کردیم و سعی کردیم هجومی باشیم و حداقل از بازی قبلی مان بهتر ظاهر شدیم. آسان نیست که پس از شکستی سنگین ( در دیدار دوستانه قبلی مقابل اسپانیا) مجددا به شرایط خوب بازگردید. ما باید در حملات باهوش تر عمل می کردیم و در موقعیت های تعیین کننده، حفظ توپ بهتری انجام می دادیم.

وی اضافه کرد:

موقعیت های خوبی در این دیدار داشتیم ولی باید بگویم خوش شانس بودیم که توپ های آن ها نیز گل نشد. در نهایت از سازماندهی تیمم و همچنین عملکرد مدافعان رضایت دارم که در بازی قبلی مقابل اسپانیا اصلا خوب نبودند. بازی در استادیوم های خالی از تماشاگر اصلا آسان نیست. این ناراحت کننده بود و امیدوارم آخرین بار باشد که چنین چیزی می بینیم. امیدوارم در مقابل اسپانیا 30 هزار تماشاگر بتوانند در استادیوم ماکسیمیر حضور یابند. در نهایت از عملکرد تیمم راضی ام اگرچه می توانستیم بهتر نیز ظاهر شویم.

دالیچ در خصوص خداحافظی ماریو مانژوکیچ از تیم ملی کرواسی اضافه کرد:

این شبیه به فرم خوب کرواسی نیست که در دو مسابقه پشت سر هم گلزنی نکند اما باید مانژوکیچ را فراموش کنیم. این تمام شده و دیگر در کنار ما حضور ندارد. ماریو تصمیمش را گرفته و باید به آن احترام بگذاریم و به دنبال راه حل باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادمند پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: بازی بسیار سختی داشتیم و توانستیم به برد دست یابیم. حساسیت بازی بسیار بالا بود و فشار زیادی را باید تحمل می کردیم تا بتوانیم دوباره به صدر جدول بازگردیم.

وی ادامه داد: نمی دانم در ۱۰ دقیقه پایانی چه اتفاقی افتاد، غفلت کردیم و دو بار دروازه مان باز شد اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و باید از این تجربه درس بسیار خوبی گرفته باشیم ضمن اینکه باید این برد را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را روی دیدار تراکتور بگذریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گلم را تقدیم هوادارانی می کنم که امشب با حمایت فوق العاده شان باعث پیروزی ما شدند. آنها شب فراموش نشدنی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند باید تلاش کنیم با قهرمانی در پایان فصل دل هواداران مان را شاد کنیم.

کد خبر 6082827

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • مهدی هاشمی‌نسب:
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم