Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت سهم و نقش عظیمی دارد، گفت: پلیس امروز در عرصه جنگ اقتصادی با برخورد مقتدرانه با مفسدان اقتصادی به خوبی ایفای نقش می‌کند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ،محمدجواد آذری جهرمی در این نشست اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمند است و تا زمانی که از انسان گرفته نشود، انسان قدر و ارزش آن را نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سهم و نقش عظیم نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت عنوان کرد: نیروی انتظامی در تأمین امنیت، به خوبی در همه حوزه‌ها اعم از مرزها، فضای مجازی، حوزه اصناف و ... ایفای نقش می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: فرماندهان و کارکنان ناجا پاسداران امنیت کشور هستند و ما قدردان مجاهدت‌های پلیس خدمتگزار هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز شاهدیم نیروی انتظامی در عرصه جنگ اقتصادی با دشمن و برخورد مقتدرانه با مفسدان اقتصادی به خوبی ایفای نقش می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: از فرمانده ناجا و همکارانشان تشکر ویژه‌ای داریم که همواره به دولت برای تأمین نیازمندی‌های مردم و امنیت کشور کمک و پشتیبانی می‌کنند.

 آذری جهرمی در ادامه با اشاره به رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته ناجا بیان کرد: "تمبر"؛ نماد فرهنگی است و شاید رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته ناجا کوچکترین اقدامی است که برای قدردانی از سبزپوشان نیروی انتظامی صورت گرفته است.

 در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر ارتباطات هفته ناجا تمبر یادبود آذر جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد