Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:33:10 GMT

اتلتيکو مادريد به دنبال جذب فابرگاس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۷۳۲۴

اتلتيکو مادريد به دنبال جذب فابرگاس

خبرگزاري آريا - باشگاه اتلتيکو مادريد به دنبال جذب هافبک اسپانيايي چلسي است.
به گزارش خبرگزاري فارس، روزنامه ميرر انگليس خبر داد که مسئولان باشگاه اتلتيکو مادريد به دنبال تقويت خط مياني خود در زمستان هستند و در اين راستا برنامه خود را براي جذب سسک فابرگاس، هافبک اسپانيايي چلسي تنظيم کرده است.
فابرگاس در سال 2014 از بارسلونا به چلسي آمذ و در طول 4 فصل حضورش براي آبي‌هاي لندن 132 بازي انجام داد و 15 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل

به نظر می‌رسد آبی‌ها قصد دارند پس از جذب میخایلو مودریک، خرید دیگری از شاختار دونتسک داشته باشند. 

چلسی در حال افزایش علاقه خود به گئورگی سوداکوف، هافبک با استعداد شاختار دونتسک است.

طرفداری | به گزارش دیلی میل، این ملی پوش اوکراینی که 65 میلیون پوند ارزش گذاری شده، در این فصل هشت گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است که یکی از آن‌ها در جریان پیروزی 3-0 شاختار مقابل اودسا در روز یکشنبه بود. آرسنال، منچستر سیتی و لیورپول در طول این فصل عملکرد او را زیر نظر داشته اند، در حالی که از ایتالیا نیز نسبت به وی ابراز علاقه شده است.

به نظر می رسد چلسی در هفته های اخیر با نمایندگان سوداکوف صحبت کرده تا از جزئیات مالی انتقال مطلع شود. سرگئی پالکین، مدیرعامل شاختار، اخیراً به عنوان مهمان در استمفوردبریج حضور داشت تا شاهد پیروزی 6-0 چلسی مقابل اورتون باشد.

پالکین پس از بازی به رسانه ها گفت:

او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، فرصت خوبی برای انتقال به یک باشگاه بزرگ دارد. ما با برخی از باشگاه های بزرگ تماس‌هایی داشته‌ایم و برخی دیگر به طور مستقیم با ما مذاکره نمی‌کنند، اما در حال ارزیابی شرایط برای نقل و انتقالات تابستانی هستند. او قطعا امسال تابستان به یک باشگاه بزرگ اروپایی منتقل خواهد شد. وقتی به تماشای دیدار چلسی مقابل اورتون رفته بودم، افراد زیادی از من در مورد سوداکوف سوال پرسیدند.

سوداکوف با میخایلو مودریک، وینگر چلسی، دوست صمیمی است و به شوخی گفته که هم تیمی سابقش، در لندن دلتنگ او شده است. مودریک پس از انتقال 62 میلیون پوندی تابستان گذشته از شاختار، برای وفق دادن خود با زندگی در لندن با مشکل مواجه بوده است. او همچنان با سوداکوف در ارتباط است و اغلب به او توصیه می‌کند که به انگلیس بیاید.

بیشتر بخوانید: 

ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود