Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، علی کاظمی گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل تامین مسکن و مناسب سازی منتهی به شهریور ماه 1397 بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخش مناسب سازي و تامین مسکن ایثارگران با پیگیری های مکرر و تلاش همکاران در این حوزه رتبه دوم را کسب کرده است.
وی در خصوص مناسب سازی مسکن ایثارگران افزود: مناسب سازی مسکن جانبازان شامل کمک هزینه احداث رمپ یا سطح شیب دار، کمک هزینه نصب سرویس بهداشتی فرنگی و کمک هزینه خرید پکیچ برای جانبازان شیمیایی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه منزل مسکونی تمامی جانبازان 70 درصد مناسب سازی شده است، تصریح کرد: شناسایی و پرداخت کمک هزینه جهت مناسب سازی منزل مسکونی والدین شهدا و همچنین سایر جانبازان قطع عضو از دیگر اقدامات و اولویت های این اداره است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین از جذب صد در صدی اعتبارات اختصاص یافته در سال 1396 در این بخش خبر داد و اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال 1397 نیز موفق به جذب صد درصدی اعتبارات از بخش منابع دولتی شده است.
وی در ادامه به اعطای تسهیلات خرید و احداث مسکن اشاره و اظهار داشت: جهت دریافت تسهیلات مسکن هماهنگی و رایزنی های مختلفی با بانک های عامل انجام گرفته و افراد متقاضی در صورت حصول شرایط لازم به این بانک ها معرفی می شوند.
کاظمی در ادامه با اشاره به مناسب سازی ساختمان اداری بنیاد شهید در ستاد استان و شهرستان های زنجان، طارم و ماهنشان، گفت: مناسب سازی ساختمان های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر و خدابنده از برنامه های پیشرو در این زمینه است.
وی همچنین به عضویت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ستاد مناسب سازی فضاهای شهری ویژه معلولین و جانبازان و همچنین ریاست کمیته حقوقی و نظارت ذیل ستاد مناسب سازی اشاره کرد و گفت: جلسه آتی ستاد مناسب سازی استان که به ریاست معاون عمرانی استانداری زنجان برگزار خواهد شد، به میزبانی این اداره کل و با حضور سایر دستگاه های عضو برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: اصلاح ورودی ساختمان های دستگاه های اجرایی برای حرکت ویلچر، نصب نرده و آسانسور در ساختمان ها، ایجاد سرویس های بهداشتی مناسب و احداث سطح شیب دار در ورودی، از موارد الزامی جهت مناسب سازی ساختمان ها به شمار می شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟