Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح شنبه در این خصوص تصریح کرد: اغلب تورهای خارجی در سفر به استان اردبیل از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی بازدید دارند.

وی افزود: به همین دلیل مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی فرصت مناسبی جهت معرفی جاذبه های سایر شهرها است و انتظار می رود شهرستان ها از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: از سویی می توان در نگارخانه خطایی نسبت به برپایی نمایشگاه دائمی و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان ها اقدام کرد.

فلاحی تاکید کرد: به منظور معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی از تمامی ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد و در این راستا معرفی جاذبه های شاخص در اولویت است.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تاکنون در طرح نوروزی سال جاری، بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کردستان بازدید کرده‌اند.

منصور مهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تلاش شده است تا مسافران و گردشگران نوروزی بتوانند از بیشتر اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان بازدید کنند.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از تاریخ بیست و پنجم اسفند سال گذشته تا پایان روز هفتم فروردین سال‌جاری، ٨٦٧ هزار و ٣٨٢ نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی و فرهنگی استان کردستان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های مریوان، بانه، سنندج و سروآباد به ترتیب دارای بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری در استان کردستان بوده‌اند.

مهرزاد از توزیع بیش از ١٠٠ هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در استان خبر داد و گفت: توزیع نقشه، بروشور و کتابچه در راهنمایی و معرفی سایت‌های تاریخی در هر استانی تأثیر مستقیم دارد و در ایام نوروز در کردستان شاهد تحولی اساسی در این بخش بوده‌ایم.

کد خبر 739644

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از نیم میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان
  •     رکورد تازه ارتباط زنده با شبکه بین المللی خبر
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری بروجرد
  • اجرای جشن ملی نوروزگاه، فرهنگهای مختلف را معرفی می کند
  • قلعه فلک الافلاک پربازدیدترین اثر تاریخی لرستان
  • بیش از ٨۶٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند
  • بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از رمز و راز حمام «شیخ بهایی» تا معرفی مقبره ناشناخته شاعر معروف
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی