Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@19:48:23 GMT

کارگران «کاشی میبد» سه ماه مزد معوقه طلبکارند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۷۴۸۴

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کاشی میبد در توضیح طلب وصول نشده خود گفتند: مطالبات مزدی ما مربوط به طلب ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال جاری می‌شود. همچنین کارفرما تمامی کارگران شاغل در این واحد تولیدی را از یک هفته پیش به مرخصی فرستاده است.

این کارگران تاکید دارد که هیچکدام در جریان این تصمیم مدیریت نبوده‌ و از این می‌ترسند که مبادا مشکلات کارخانه در این مدت کوتاه رفع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می‌گویند که هنوز مشخص نیست مرخصی اجباری در حد یک هفته باقی بماند و ممکن است باتوجه به شرایطی که بر این کارخانه حاکم است، این وضعیت ادامه‌دار شود.

به گفته کارگران، عمده‌ترین دلایلی که از سوی کارفرما برای تعطیلی موقت این دو واحد عنوان می‌شود، کمبود نقدینگی است.

کارگران می‌گویند: در پیگیری وضعیت کارخانه و مطالبات مزدی‌مان ناچار شدیم روز پنجشنبه (۱۹ مهرماه) مقابل فرمانداری شهرستان میبد دست به اعتراض صنفی بزنیم تا با این روش صدای خود را به مسئولان شهرستانی برسانیم.

کارگران با بیان اینکه خواهان بازگشایی کارخانه و دریافت معوقات مزدی خود هستند و برای چندمین بار از تریبون رسانه‌های داخلی از مسئولان خواسته‌اند تا به مشکلات این واحد تولیدی و کارگرانش رسیدگی کنند، افزودند: همه مسئولان در جریان مشکلات کارخانه کاشی میبد و کارگرانش قرار دارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، قاضی یاور واحد، قاضی نوع‌دوست عجب‌شیری متهمی را که مهارت کاشی‌کاری داشت، محکوم کرد با تهیه لوازم کاشی‌کاری (کاشی، سیمان و ماسه ) منزل مسکونی ۲ معلول را تحت نظارت اداره بهزیستی عجب‌شیر کاشی‌کاری و تحویل دهد.

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل