Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد واجد شرایط به صورت امریه خدمت سربازی جذب می‌کند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مجوز‌های اخذ شده، در نظر دارد در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین داوطلبان (دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی) واجد دارای شرایط، به صورت امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان‌ها و تهران در رشته‌های مورد نیاز دعوت به همکاری کند؛ لذا آن دسته از متقاضیان که تمایل دارند به عنوان امریه در این مرکز خدمت مقدس سربازی خود را سپری کنند تا ۸ آبان ماه ۱۳۹۷ فرصت دارند با مراجعه به لینک http://lms.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mjazb.ir/amform نسبت به ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام کنند. نتایج اولیه در تاریخ ۱۱ آبان ماه اعلام می‌شود.

شرایط جذب نیروی امریه:

دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی باید داری شرایط زیر باشند:

۱- دارا بودن یکی از شرایط الزامیست.

الف- خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان، و فرزند رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه جبهه)

ب- ایتام

ج- افراد متاهل

د- افراد معاف از رزم

ه- افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی

و- نخبگان، استعداد‌های برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر

ز- دارای حداقل ۶ ماه سابقه بسیجی فعال

۲- دارای شرایط مورد اشاره در فراخوان (قسمت مهارت‌های مورد نیاز)

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امریه سربازی وزارت علوم هیات علمی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب