Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ۲۱ الی ۲۴ مهرماه سال جاری با همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در سالن خلیج‌فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برگزار می شود. برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت‌های صنعتی در حاشیه یازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، یکی از برنامه‌های ویژه امسال است. با توجه به برگزاری نمایشگاه فناوری نانو به صورت سالیانه، ستاد توسعه فناوری نانو یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو (Irannano 2018) را در تاریخ ۲۱ - ۲۴ مهرماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های جشنوارهدر جشنواره فناوری نانو، نهادهای فعال در سه قالب حضور خواهند داشت. همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مراسم تجلیل از برترین‌ محصولات دارای تاییدیه فناوری نانو تجلیل خواهد شد.• نهادهای ترویجی شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی؛• مراکزعلمی شامل آزمایشگاه، دانشگاه و پژوهشگاه، پارک و مرکز رشد؛• شرکت‌های صنعتی در ۱۲ بخش (Pavilion) سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل؛ 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس