Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه روابط ایران و روسیه در حوزه پزشکی راهبردی است، افزود: در نشست با رئیس دانشگاه مرجع علوم پزشکی سچینوا روسیه توافق کردیم که کارگروه مشترکی به منظور ارتقای همکاری های دو کشور در حوزه آموزش پزشکی تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: با امضای یادداشت تفاهم همکاری بین بزرگترین دانشگاه جامع پزشکی روسیه و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ایران، همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی، تبادل استاد و دانشجو و نیز مشارکت در طرح های علمی، گسترش می یابد.

زرقی افزود: در تعریف دوره های مشترک رزیدنسی در علوم پزشکی در رشته های قلب، اورولوژی، چشم، پوست، اطفال، جراحی زنان، جراحی عمومی، ارتوپدی، رادیولوژی و برگزاری دوره های کوتاه مدت تکمیلی Ph.D در رشته های داروسازی و پیراپزشکی با دانشگاه سچینوا روسیه قرارداد همکاری منعقد شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین از افزایش تعداد این رشته ها در صورت توافق هر دو دانشگاه خبر داد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تقویت و توسعه بین المللی سازی در حوزه علوم پزشکی، گفت: در قالب بین المللی سازی علوم پزشکی می توانیم با کشورهای مختلف دنیا، تبادل استاد و دانشجو داشته باشیم.

پرفسور پیتر گلیبچکوف، رئیس دانشگاه مرجع علوم پزشکی سچینوا روسیه نیز در حاشیه مراسم امضای این تفاهم نامه همکاری  گفت: ایران یکی از برترین کشورها در عرصه پزشکی جهان است و امیدواریم تبادل علمی و دانشجویی بین دانشگاه جامع پزشکی روسیه و علوم پزشکی شهید بهشتی گسترش یابد.

رئیس دانشگاه مرجع علوم پزشکی روسیه  ادامه داد: سچینوا اولین دانشگاه مرجع پزشکی روسیه و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان با حدود ۲۶۰ سال قدمت است که بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو از ۸۰  کشور جهان را در خود جای داده است.

مشارکت دانشگاه سچینوا در طرح های علمی، انجام پژوهش های مشترک و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و فلوشیپ از دیگر بندهای این توافق نامه همکاری است.

کد خبر 4428455

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روسیه اربعین ۹۷ وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی حکم انتصاب دانشگاه تهران سازمان سنجش منصور غلامی پذیرش دانشجو مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور پذیرش بدون آزمون دانشگاه های ایران دوره دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه معروف در ایران: سال ۱۴۰۱ پلیس کشته داد اما نکشت | دانشجو و استادی اخراج نشد | فیلم

سید محمود رضا آقامیری؛ رئیس دانشگاه شهید بهشتی و دانشمند هسته‌ای در شبکه افق گفت: سال ۱۴۰۱ اتفاقی افتاد و دختری ایرانی فوت کرد که موجب ناراحتی همه ما شد، ولی با برنامه‌ریزی‌های قبلی، جنگی ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند. دشمن با تحریک احساسات، جوانان را به خیابان آورد، ولی مدیریت صحیحی صورت گرفت؛ پلیس ما کشته داد، ولی نکشت، و من خودم شاهدم که پلیس وارد هیچ دانشگاهی نشد ضمن اینکه یک صدم برخوردهایی که امروز در آمریکا می‌بینیم، حداقل من در دانشگاه شهید بهشتی ندیدم. فقط یک خانم بود که خودش تمایل چندانی برای ادامه تحصیل ندارد و همکاران من پیگیر کارش بوده‌اند؛ بقیه بعد از آزادی دوباره به دانشگاه برگشتند و درسشان را ادامه دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • رئیس دانشگاه معروف در ایران: سال ۱۴۰۱ پلیس کشته داد اما نکشت | دانشجو و استادی اخراج نشد | فیلم
  • عین اللهی: حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • افزایش حق الزحمه دستیاران پزشک به ۱۵ میلیون تومان
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی افزایش یافت
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • امیدوارم بتوانیم حقوق دستیاران را به ۲۰ میلیون برسانیم