Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:41:57 GMT

کوهنوردان به کوه گرمه ملایر صعود کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۷۶۸۵

کوهنوردان به کوه گرمه ملایر صعود کردند

همدان- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش 400 نفری کوهنوردی در این شهرستان برگزار و کوهنوردان به کوه گرمه این شهر صعود کردند.

مهدی رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این همایش همچنین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره کوهنورد اخلاق مدار و برجسته ملایر مرحو«محمد زنگنه» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این همایش روز جمعه گذشته 20 مهرماه با حضور کوهنوردان بر مزار شهدای گمنام بام ملایر آغاز و به سمت کوه گرمه صعود کردند.
رضایی بیان کرد: کوهنوردان پس از صعود تابلوی یادبود زنده یاد «محمد زنگنه» را در ارتفاعات کوه گرمه ملایر نصب کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این همایش فرماندار ویژه ملایر نیز حضور داشت که وی اهمیت ورزش به ویژه کوهنوردی و جایگاه مهم پیشکسوتان را بسیار مهم برشمرد.
رضایی با اشاره به اجرای بیش از 30 برنامه متنوع همزمان با هفته تربیت بدنی اضافه کرد: در همین راستا هفته گذشته 190 تن از بزرگان و پیشکسوتان ورزش ملایر در رشته های مختلف ورزشی با حضور جمع کثیری از مسئولان تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا، کوه گرمه با ارتفاع 2 هزار و 206 متر از سطح دریا یکی از کوه‌های شهرستان ملایر است که در موقعیت غرب این شهر قرار دارد.
این کوه از دید مردم این شهر رو به آفتاب قرار دارد و در بیشتر روزهای سال دارای تابش مستقیم خورشید است و برف‌ های پوشاننده این ضلع کوه حتی در زمستان‌ها نیز دوام چندانی ندارد، به همین منظور به این کوه لقب «گرمه» را نسبت داده‌اند.
ملایر دارای بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7528/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كوهنوردي كوه گرمه صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه

به گزارش خبرگزری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر شکار غیر مجاز و نگهداری گوشت شکار در یک منزل مسکونی، ماموران انتظامی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های بعمل آمده در بازرسی از منزل شکارچی ۵ کیلوگرم گوشت شکار غیر مجاز کشف و شکارچی نیز دستگیر شد، افزود: شکارچی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 
وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه زدن به محیط زیست می‌کنند با جدیت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست تا به جهت حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جشن مردمی عملیات «وعده صادق» در ملایر
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه