Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@22:26:51 GMT

معرفی نفرات برتر جشنواره قرآنی مدهامتان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۷۷۸۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مرحله‌ی استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی جوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در فضایی از معنویت درشهرستان انار برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات که بیش از ۲۶۹ نفر از خواهران وبرادران فعال قرآنی در رشته‌های مختلف قرائت ،اذان، حفظ حضور و طی دو روز به رقابت پرداختند.

همچنین در این دوره کارگاه آموزشی ادب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخلاق و فنون تلاوت با حضور مبلغان. مروجان قرآن و ائمه جماعات مساجد روستایی برگزار شد .

دراین جشنواره شبی درمحضر قرآن با حضور قاری بین المللی استاد شیخ زاده وهمچنین قاری برجسته کشوری حجت الاسلام مومنی برگزارگردید.

درمراسم اختتامیه که با حضور حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر ودبیر ستاد عالی نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ، مهندس انارکی محمدی نماینده مردم انار ورفسنجان درمجلس شورای اسلامی، علیزاده مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان و تکلو دبیر جشنواره ومسئولین شهرستان برگزار ودرپایان به نفرات برتر با اهدائ لوح وتندیس جشنواره وجوایز نقدی تجلیل شد .

نفرات برتر این دوره در رشته قرائت مجتبی یداللهی از کرمان ،دررشته ترتیل پیمان خیر خواه از رفسنجان ،اذان بالای ۱۸ سال محمد حسام گوری از بم ،اذان زیر ۱۸ سال زواره‌ای از کرمان ، دررشته حفظ ۱۰ جزء عماد انوری از کرمان ، حفظ ۳ جزء نوجوانان علی اصغر ابولی از انار ،حفظ قرائت نماز پسران امیر حسین مهرابی از انار ،حفظ ۲۰ جزء خواهران فرشته قربانی از کرمان ،حفظ ۱۰ جزء خواهران مطهره حسینی از کرمان ،حفظ ۳ جزء خواهران نسیمه یداللهی از کرمان ،حفظ ۵ جزء خواهران نوجوان زینب راینی زاده از کرمان ،دررشته صحت قرائت نماز دختران فاطمه مرادی زاده از شهرستان انار معرفی شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج