Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوحه، پایتخت قطر میزبان ۲ بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال عراق، یکی از حریفان ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد تیم ملی این کشور در ماه دسامبر سال جاری میلادی ۲ بازی دوستانه با تیم‌های ملی چین و ازبکستان در قطر جهت حضوری قدرتمند در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به تامین هزینه مالی اردوی ماه دسامبر تیم ملی فوتبال عراق در قطر توسط فدراسیون فوتبال این کشور خاطرنشان کرد: حضور تیم ملی فوتبال عراق در تورنمنت چهارچانبه عربستان با هدف آماده‌سازی برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا صورت گرفته است. شکست ۴ بر صفر در بازی نخست برابر آرژانتین مهم نیست و ما به دنبال آماده‌سازی تیمی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره نحوه اطلاع‌رسانی درگذشت مادر بشار رسن، هافبک باشگاه پرسپولیس و تیم ملی این کشور که پیش از بازی نخست تورنمنت چهارجانبه عربستان برابر آرژانتین رخ داد اظهار داشت: ما پیش از آغاز این بازی توسط پدر بشار رسن خبر را دریافت و سپس به جمع‌آوری تلفن‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق اقدام کردیم. می‌خواستیم تا هیچ‌کس از این خبر مطلع نشود و به بشار رسن اطلاعی ندهد. بشار قبل و در طول بازی عراق برابر آرژانتین از درگذشت مادرش مطلع نشده بود و پس از پایان بازی به او اطلاع دادیم.

عضو سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عراق نیز در این رابطه گفت: پدر بشار رسن که او نیز زمانی یک فوتبالیست بود به رئیس فدراسیون فوتبال عراق زنگ زد و از او خواست تا خبر درگذشت مادر بشار رسن پس از پایان بازی با آرژانتین به او داده شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس جام ملت های آسیا رئیس فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟

فوتبال آمریکا از روزهای آینده به دنبال مقابله با ترفند باشگاه‌ها برای کُشتن وقت بازی خواهد رفت. 

طرفداری | نهاد قانون‌گذار فوتبال برای مقابله با وقت‌کشی تیم‌ها، سه قانون جدید را در لیگ فوتبال آمریکا امتحان می‌کند. 

به گزارش تلگراف؛ از روز شنبه، بازیکنان لیگ MLS که برای بیش از 15 ثانیه زمین روی زمین افتاده و نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشند، مجبور خواهند شد حداقل به مدت دو دقیقه زمین را ترک کنند. تنها استثنائات برای این قانون شامل خطاهایی است که منجر به کارت زرد یا قرمز می‌شود، مصدومیت سر، حوادث پزشکی جدی و مصدومیت دروازه‌بان‌ها است. همراه با این قانون، جریمه دیگری نیز برای تعویض‌ها در نظر گرفته شده است. بر اساس این قانون، بازیکنی که توسط سرمربی تعویض می‌شود، باید ظرف 10 ثانیه از بالا بردن تابلوی داور چهارم، زمین را از نزدیک‌ترین فاصله ترک کند. در صورت عدم رعایت این قانون، بازی بدون بازیکن تعویضی ادامه پیدا می‌کند و تیم خاطی برای حداقل یک دقیقه و تا توقف بعدی بازی، یک بازیکن کمتر خواهد داشت. تعویض دروازه‌بان و تغییر به دلیل مصدومیت از این قانون جدید مستثنی هستند.

یکی دیگر از تغییراتی که این هفته در MLS اجرا می‌شود، اعلام تصمیمات کمک‌داور ویدیویی (VAR) از طریق بلندگوهای داخل ورزشگاه بوده که قبلا در مسابقاتی مانند جام جهانی زنان مورد استفاده قرار گرفته است. فوتبال انگلیس نیز از ابتدای فصل جاری، قوانینی مشابه (اما با شدت کمتری) را برای مبارزه با وقت‌کشی اعمال کرده است. در لیگ برتر انگلیس و دسته‌های پایین‌تر، بازیکنانی که نیاز به درمان برای هر دلیلی به جز مصدومیت سر یا خطاهایی که منجر به کارت زرد یا قرمز شده، داشته باشند، باید حداقل به مدت 30 ثانیه زمین را ترک کنند. این اقدامات منجر به افزایش قابل توجه زمان بازی و مفید بودن آن شده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر