Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان جذب جوانان به مساجد و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را رویکرد طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان امروز(21 مهر) در مراسم اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجرد، افزود: در کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری برنامه های متنوع دینی، فرهنگی وهنری، ورزشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای جذب جوانان به مساجد تلاش می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول سال و در قالب برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برگزار می شود، افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت از برنامه های شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

ابدالی پور، با بیان اینکه طرح غنی سازی اوقات فراغت با محوریت استعداد یابی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، برگزار می شود، اظهار داشت: امسال برنامه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد دینی، فرهنگی و هنری برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: مهارت آموزی و کار آفرینی از دیگر رویکردهای طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در سال جاری بوده است.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، با اشاره به فعالیت 400 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، اظهار کرد: امسال طرح غنی سسازی اوقات فراغت با مشارکت بیش از 100 کانون فرهنگی هنر ی مسجد استان لرستان برگزار شده است.

 

ابدالی پور، با اشاره به اینکه  بیش از 17 هزار و 626 نفرساعتبرنامه ها و فعالیت های ویژه اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار شده است، گفت: بیش از 6 هزار و 500 جوان و نوجوان در برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان شرکت کرده اند.

 

گفتنی است، در  این مراسم از دو کتاب، تالیف مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجرد رونمایی شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مجلس اردبیل 19 مهر کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند ایلام سردار اشتری کانون های فرهنگی هنری مساجد جذب جوانان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند