Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از دفتر تسنیم آذربایجان‌شرقی بازدید کرد. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی  صبح امروز از خبرگزاری تسنیم دفتر استان  آذربایجان شرقی بازدید‌ کرد و از نزدیک در جریان اطلاع‌رسانی این خبرگزاری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سراب در مجلس در این بازدید اظهار داشت: رسانه‌ها سهم به‌سزایی در توسعه جامعه دارند و با بیان دیدگاه انتقادانه خود مسائل و مشکلات جامعه را به گوش مسئولان می‌رسانند.

داودی با اشاره به اینکه خبرگزاری تسنیم در استان آذربایجان شرقی نیز  یک خبرگزاری فعال و پویا است گفت: این آمادگی وجود دارد که در زمینه‌های مختلف بحث‌های کارشناسی در مورد موضوعات استان و کشور را از طریق تسنیم اطلاع‌رسانی کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تسنیم ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد و خبرهای این خبرگزاری  بسیار به‌روز و فعال  است.

مهدی کاظم‌زاده مدیر دفتر تسنیم در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار عملکرد خبرگزاری تسنیم در حوزه‌های مختلف خبری استان را تشریح کرد و اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در اجرای تدابیر و سیاست‌های راهبردی تسنیم در انعکاس واقعیات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و رسانه‌ای کردن فعالیت مسئولان دریغ نکرده و همواره مطالبات مردمی را در صدر اخبار و تحلیل‌های خود دارد.

وی افزود: تسنیم آذربایجان شرقی از خبرنگارانی متعهد و توانمند برخوردار است که تمام توان خود را در خدمت تحقق اهداف نظام اسلامی، مردم و پوشش دغدغه‌‌های آنان با حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به‌کار گرفته است.

مدیر دفتر تسنیم در آذربایجان شرقی تصریح کرد: تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکی از اولویت‌های  دفتر تسنیم استان است چرا که نمایندگان وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی هستند و رسانه‌ها نیز نقش چشم بینا و گوش شنوای مردم را دارند که تعامل رسانه و نمایندگان در برطرف کردن مشکلات و کمک به توسعه استان هم‌افزایی دارد.

مشروح گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم با نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ساخت پایانه مرزی کلاله آغبند مصمم بوده و با جدیت کار را پیش می برند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، داریوش امانی در بازدید از محل ساخت این پایانه در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می سازد.

داریوش امانی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه برای آزاد سازی زمین و پیش بینی سایت موقت، ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهاربانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است، افزود: پیش بینی می شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله اغبند، بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی