Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم گفت: برخی به دنبال زیرپا گذاشتن عزت ملت ایران هستند.‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی جمعه شب در جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم ‏گریزی به معاهدات و کنوانسیون‌های بین المللی داشت و اظهار کرد: سرانجام برخی از ‏معاهدات کوانسیون‌های معلوم نیست و مشخض نیست چه اهداف و اغراضی پی آنها نهفته ‏است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نهایت با این کنوانسیون‌ها می‌خواهند جمهوری اسلامی را به زانو ‏دربیاورند، ابراز کرد: اگر یک قرارداد بین‌المللی فوایدی دارد، بهتر است در داخل کشور ‏خودمان و با ساز و کارهای قانونی خودمان این قوانین را به تصویب برسانیم.‏

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تصویب ‏cft‏ در مجلس ‏عنوان کرد: شفافیت مالی برای مسئولان جمهوری اسلامی خوب است و بهتر است تمام ‏فسادها برای حاکمیت ما شفاف باشد اما اینکه تمام تراکنشها در اختیار اسرائیل و آمریکا و ‏دشمنان بشریت قرار گیرد، خوب نیست و پیوستن به این قانون به معنای این است که تمام ‏تراکنش‌ها و نقل و انتقالات پولها زیر نظر آمریکا، اسرائیل و عربستان کودک کش اتفاق ‏بیفتد.‏

وی با بیان اینکه این بی توجهی به دستور رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: قرآن ‏به ما آموخته که دنبال عزت باشیم اما متاسفانه برخی در کشور ما تمام تلاش‌شان این است ‏که عزت روزافزون ملت شریف ایران را زیرپا بگذارند.‏

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است

سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در راولپندی تأکید کرد: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های نظامی خود را در اختیار احدی قرار نخواهد داد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی ارتش پاکستان با رد گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه اسلام‌آباد ۲ پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده است، گفت: پاکستان نه پایگاه‌ های نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نه خواهد داد.

سرلشکر «احمد شریف چودری» (Ahmed Sharif Chaudhry) سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر راولپندی در شمال شرقی کشورش گفت:«نه پاکستان پایگاه‌های نظامی در اختیار کسی قرار داده و نه این کار را خواهد کرد.

«احمد شریف چودری» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا پاکستان پایگاه نظامی در جنوب غربی بلوچستان و شمال غربی خیبرپختونخواه به آمریکا داده است یا خیر؟» تأکید کرد: همانطور که خودتان گفتید، این فقط یک تبلیغ است. ادعاهای تایید نشده ای در رسانه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه واشنگتن از اسلام آباد خواسته است تا ۲ پایگاه نظامی برای نظارت بر ایران، افغانستان و چین تأسیس کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم
  • تامین ۱۳۷۹ دستگاه برای ثبت الکترونیک آرا در قائمشهر
  • ۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • مصر: اسکله آمریکا هرگز جای گذرگاه رفح را نمی‌گیرد
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد