Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام فرش مرداس، با این حال، انواع فرش ماشینی و مدل‌های زیبا و متنوع آن به قدری زیاد است که حتی اگر شرایط مالی خوبی هم داشته باشید ممکن است با دیدن فرش کلاریس که یک مدل خاص از فرش ماشینی است از خرید فرش دستباف صرف نظر کنید.

فرش کلاریس؛ فرش نسل نو برای سلایق نو و خاص

هزاران سلیقه مختلف وجود دارد که فرش ماشینی در پاسخگویی به این سلیقه‌ها بسیار قدرتمند عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قدرت و توانایی در فرش نسل نو با نام فرش کلاریس بسیار مشهود است.

 فرش ماشینی کلاریس که به تازگی به بازار راه پیدا کرده با انواع مختلفی شامل فرش کلاریس کودک، فرش کلاریس فانتزی، فرش کلاریس کهنه‌باف و فرش کلاریس سنتی به راحتی می‌تواند جای خود را در دل افراد، با سلیقه‌های خاص و سخت‌پسند باز کند.

ویژگی‌های فرش کلاریس 

این محصول جدید، یک فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۳۳۰۰  است که همین موضوع یک امتیاز مثبت برای فرش نسل نو محسوب می‌‎شود. چرا که میزان شانه پایین آن، در ضخامت بالای فرش نقش مهمی دارد و می‌توان اطمینان حاصل کرد که قابلیت پا خور بودن را دارد و با خیال راحت می‌شود آن را در فضاهای پر رفت و آمد و شلوغ پهن کرد.

خرید فرش کلاریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا جنس نخ پلی‌استر و پلی‌ویژن به  کار رفته در آن موجب نرمی و لطافت، کیفیت بالا و استحکام، عدم پرز دهی و عدم ایجاد حساسیت شده است.

با فرش کلاریس تصویر مورد نظر خود را به خانه ببرید

بله درست متوجه شدید. تصویر مورد نظر خود را به راحتی روی فرش کلاریس ببینید چرا که این فرش به عنوان یک فرش چاپی شناخته می‌شود و می‌توانید تصویر دلخواهتان را برای درج  روی آن به تولید کننده مورد نظر سفارش دهید و در ابعاد و اندازه‌های مختلف و حتی تابلو فرش در خانه خود استفاده کنید.

آیا رنگ فرش کلاریس از بین می‌رود؟

چاپی بودن فرش کلاریس برای شما این طرز تفکر را ایجاد نکند که ممکن است با شستن، رنگ‌های آن از بین برود. در واقع چاپ تصویر یک اصطلاح است اما در اصل رنگ‌های موجود در طرح، با دستگاه‌های جدید و مخصوص به ریشه‌های فرش تزریق می‌شود و کیفیت آن بالا می‌رود به طوری که با شستن و نظافت، رنگ‌ها خراب نشده و کیفیتشان را از دست نمی‌دهند.

فروشگاه مناسب برای خرید فرش کلاریس

اگر قصد خرید این فرش زیبا را داشتید، فروشگاه اینترنتی فرش مرداس، با تنوع بالا در زمینه طرح و رنگ فرش کلاریس، می‌تواند شما را برای خریدی خاص همراهی کند.

شما در این فروشگاه امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی با شرایط ویژه و کارمزد یک درصد را خواهید داشت. پرداخت در محل بعد از تحویل کالا، ارسال رایگان، امکان باز پس دادن فرش در صورت مطابق نبودن کالای ارسال شده با سفارش شما، ضمانت‌نامه معتبر و … از امکانات فراهم شده برای مشتریان توسط این فروشگاه فرش است.

انتهای پیام

true برچسب ها : فرش فرش دستباف فرش ماشینی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: فرش فرش دستباف فرش ماشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد

احمدرضا جعفری با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد گفت: گیلاس، آلو قطره طلایی، زردآلو ، گوجه سبز و آلو سیاه را محصولات باغی سردرختی خمین عنوان کرد و افزود: بیشترین باغات این شهرستان به گیلاس و آلبالو اختصاص دارد.

وی توضیح داد: به دلیل بافت خاک منطقه، قدمت باغداری، تجربه باغداران و بکارگیری توصیه‌های ترویجی محصول باغات شهرستان خمین از کیفیت مطلوب با درجه ممتاز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

تولید محصولات سردرختی در خمین ۳۸ درصد افزایش یافت

رییس جهاد کشاورزی خمین با اشاره به تولید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن سبزی و صیفی جات شامل پیاز، هندوانه و سیب زمینی در سال گذشته گفت: ۹۰۰ تن سبزی و صیفی جات گلخانه ای شامل خیار، گوجه و فلفل نیز پارسال در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

جعفری با بیان اینکه هشت هزار و ۲۰۰ تن حبوبات نیز پارسال در خمین تولید شد، بیان کرد: کشت لوبیا به‌ عنوان یکی از مهمترین محصولات خمین محسوب می‌شود و این شهرستان قطب تولید لوبیای کشور است.

وی فزود: با توجه به کاهش دبی منابع آبی در سطح شهرستان، تغییرات سطوح زیرکشت طی سه سال اخیر روند کاهشی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار