Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید حسین پیشگر رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت‌و‌‌گو با خبر‌نگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد و نحوه عملکرد این واحد دانشگاهی در این ارتباط گفت: مرکز رشد دو مرحله دارد یک مرحله پیش رشد و یک مرحله رشد، در مرحله پیش رشد دانشجویان مستقر می‌‌‌شوند و هزینه فضایی که در آن مشغول به کار شده و تجهیزات اولیه فعالیت‌‌‌های پژوهشی، مبلغی بین 3تا 5 میلیون تومان است که در اختیار دانشجویان پژوهشگر قرار می‌‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان اگر بخواهند در مرحله پیش رشد نمونه اولیه محصول را تولید کنند، دانشگاه تا 10 میلیون تومان به این افراد کمک می‌کند و این مرحله 9 ماه تا یک سال است اما در مرحله رشد هزینه تجهیزات اولیه 10 میلیون تومان است که در اختیار دانشجویان قرار می‌‌‌‌گیرد و در مرحله آخر رشد 30 میلیون تومان هزینه در اختیار دانشجویان پژوهشگر قرار می‌‌گیرد.

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه خاطر نشان کرد: در مرحله پیش رشد که هنوز شرکت تصویب نشده و دانشجویان مجوزهای رسمی از ثبت اسناد نگرفتند، کمک می‌‌کنیم تا یاد بگیرند چطور شرکت را ثبت کنند و در مرحله رشد شرکتی که ثبت شده آغازی است برای ورود به بازار کار که از راهنمایی مشاوران بهره گرفته تا اینکه در مرحله شرکت دانش بنیان قرار گیرد و در پارک علم و فناوری دانشگاه مستقر شود.

پیشگر درباره حمایت از پژوهشگران نخبه در دانشگاه آزاد تصریح کرد: تمام دانشجویانی که در دانشگاه آزاد تحصیل می‌‌کنند و دارای ایده و اختراعی هستند مورد حمایت قرار گرفته و وارد مراکز رشد دانشگاهی در واحدهای مختلف می‌شوند تا بتوانند اختراعات و ایده های خود را به ثمر رسانده و با حمایت دانشگاه به مرحله تجاری سازی برسانند.

وی درباره تفاوت مراکز رشد در دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های مادر کشور تاکید کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به امکانات و دستاوردهایی که دارد نسبت به دانشگاه‌های دولتی در مرحله بالاتری قرار دارد تا جایی که بسیاری از دانشجویان محقق و پژوهشگر گرایش بیشتری به حضور در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد نسبت به دیگر دانشگاه‌‌ها دارند.

انتهای پیام/

188 / 167 رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب سید حسین پیشگر پارک علم و فناوری پژوهشگران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پارک علم و فناوری پژوهشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد