Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در گذشت والده محسن اسماعیلی (عضو حقوقدان شورای نگهبان) و پرویز اسماعیلی (معاون محترم ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

جناب آقای دکتر محسن اسماعیلی، عضو محترم شورای نگهبان

جناب آقای پرویز اسماعیلی معاون محترم ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور

درگذشت والده ارجمندتان را به حضورتان تسلیت گفته برای آن مادر مکرمه و مهربان‌ رحمت و غفران و برای خانواده محترم و سایر وابستگان‌ صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی»

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدجلیل میرمحمدی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: برای آنکه از بحران کمبود دارو و تجهیزات پزشکی و شیر خشک جلوگیری شود، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید با سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشد و ارز مورد نیاز برای این حوزه تخصیص داده شود.

وی تاکید کرد: اگر این اتفاق نیفتد، در زمان کوتاهی دچار بحران در تامین دارو خواهیم شد. لازم است ارز مورد نیاز برای تهیه دارو، مواد اولیه دارو، تجهیزات پزشکی و شیرخشک تخصیص داده شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در حال نهایی‌شدن است و تقاضا دارم هیات رئیسه مجلس به رییس این سازمان تاکید کند که در مدت باقی‌مانده از عمر مجلس یازدهم همکاری خوبی با ما برای تهیه این گزارش داشته باشند.

کد خبر 6085243 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال