Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت سهم و نقش عظیمی دارد، گفت: پلیس امروز در عرصه جنگ اقتصادی با برخورد مقتدرانه با مفسدان اقتصادی به خوبی ایفای نقش می‌کند.

به گزارش رکنا، محمدجواد آذری جهرمی اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمند است و تا زمانی که از انسان گرفته نشود، انسان قدر و ارزش آن را نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سهم و نقش عظیم نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت عنوان کرد: نیروی انتظامی در تأمین امنیت، به خوبی در همه حوزه‌ها اعم از مرزها، فضای مجازی، حوزه اصناف و ... ایفای نقش می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: فرماندهان و کارکنان ناجا پاسداران امنیت کشور هستند و ما قدردان مجاهدت‌های پلیس Police خدمتگزار هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز شاهدیم نیروی انتظامی در عرصه جنگ اقتصادی با دشمن و برخورد مقتدرانه با مفسدان اقتصادی به خوبی ایفای نقش می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: از فرمانده ناجا و همکارانشان تشکر ویژه‌ای داریم که همواره به دولت برای تأمین نیازمندی‌های مردم و امنیت کشور کمک و پشتیبانی می‌کنند.

آذری جهرمی در ادامه با اشاره به رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته ناجا بیان کرد: "تمبر"؛ نماد فرهنگی است و شاید رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته ناجا کوچکترین اقدامی است که برای قدردانی از سبزپوشان نیروی انتظامی صورت گرفته است.

در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت سمی مهلک در فنجان بن سلمان! + جزییات اجل به دزد مهلت خروج از محل سرقت را نداد ! +فیلم حادثه عجیب جوان تهرانی بخاطر خانم مجری صدا و سیما / اورژانس سر رسید + فیلم این 11 کرکس را می شناسید؟ / آنها در تهران وحشت می آفریدند + عکس و فیلم ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! این قاتل خونسرد را می شناسید؟! / او به کسی رحم نمی کند! این دختر ازدواج ساختگی کرد! / او دلیل عجیی داشت! + عکس 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سلامت پلیس Police اقتصادی جنگ نیروی انتظامی برخورد امنیت مفسدان اقتصادی عکس فیلم زندگی روزنامه قتل زندان عراق کشته اینستاگرام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمام مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد