Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری قزوین برگزار شد ؛ گفت: طبق گزارش ستاد تنظیم بازار کشور تاکنون 30 میلیارد دلار سفارش برای تامین 25 قلم کالای اساسی و دارو ثبت شده و تا به امروز 26 میلیارد دلار در این زمینه تخصیص یافته است.

وی افزود: همچنین تا پایان شهریورماه از گمرکات کشور 15 میلیون تن کالا به ارزش 21 میلیارد دلار ترخیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی گفت: این نشان می دهد که کالاهای مصرفی در کشور به اندازه مورد نیاز تامین شده است ولی به دلیل امتناع از عرضه، احتکار در انبار یا خانه های شخصی ممکن است کمبودهایی در این زمینه احساس شود.

استاندار خاطر نشان کرد: باید اقدامات دولت برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز بیشتر برای مردم توضیح داده شود تا دغدغه ها و نگرانی های مردم در این زمینه کمتر شود.

زاهدی افزود: مداخلات دستگاه ها برای کاهش یا تنظیم قیمت یک محصول پیش از برهم خوردن قیمت در بازار صورت گیرد و حتما برای تامین و ذخیره موجودی کالاهای اساسی در انبارها اقدامات متناسب از سوی دستگاه های متولی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی برای تامین لاستیک خودروهای سنگین در استان پیش آمده بود، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شاهد رفع بخشی از این مشکلات بوده ایم که باید این اقدامات تا حل کامل مشکلات مربوط ادامه یابد.

این مسئول اضافه کرد: برای جابه جایی نهاده های دامی از بندر امام اگر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با مشکل جدی مواجه است می توان از ظرفیت نیروهای ارتش و سپاه استفاده کرد.

زاهدی با اشاره به موضوع صادرات گوجه فرنگی گفت: اگر صادرات این محصول بر بازار استان تاثیر نامطلوبی نداشته باشد می توان با اولویت حفظ بازارهای قبلی که با استان قرارداد داشته اند در این زمینه اقدام کرد.

استاندار با اشاره به تامین گوشت قرمز برای مراسم اربعین حسینی افزود: از گذشته تا کنون این مراسم به صورت خودجوش و مردمی بدون دخالت دولت در تامین اقلام مورد نیاز اداره می شده است اما باز برای رفع نگرانی ها می توان با ارسال نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت موضوع تامین کالاهای مصرفی این مراسم را پیگیری کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز دارو دولت کالاهای اساسی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها را نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان دانست و گفت: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص فعالیت هیئت امنای بازار اظهار کرد: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در بازار اصفهان نخستین اقدام مؤثر در حال انجام است؛ با حضور دستگاه‌های همکار در این زمینه تصمیماتی گرفته شده است که ناشی از درخواست‌های متعدد مردمی بوده است و در همین راستا نظم دهی به بخش‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از پلیس راهور درخواست می‌کنیم از این طرح حمایت کنند، زیرا اگر توفیقی در اجرای آن حاصل شود، همه مردم از نتایج مؤثر آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: روایت حکمرانی این دوره از مدیریت شهری منظوم و منظومه‌دار نیست و هر بخشی از شهرداری نسبت به شرایط خود تلاش‌هایی داشته است؛ در این راستا نیازمند اقدامات فرایند محور هستیم که برنامه اصفهان ۱۴۱۰ شاید مدلی از این دست باشد، بنابراین استدعا دارم کمیته مشترکی برای این موضوع ایجاد و مصوبات شورا و اقدامات شهرداری به صورت مشترک پیگیری شود.

کد خبر 750769

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله