Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@01:02:47 GMT

راه و رسم و مرام شهدا هیچ وقت از بین رفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۸۴۳۹

راه و رسم و مرام شهدا هیچ وقت از بین رفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در سالگرد شهدای شهر بن، پیشرفت های كشور را نتیجه ایثار شهدا عنوان كرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: جانفشانی و ایثار و از خود گذشتگی شهدا باعث شد كه كشور در زمینه های بسیار زیادی پیشرفت كرده و جزء قدرتهای دنیا به حساب بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان كرد: راه و رسم و مرام شهدا هیچ وقت از بین رفتنی و گم شدنی نیست؛ زیرا خداوند متعال در قرآن وعده داده كه شهدا همیشه زنده خواهند ماند و هر كس كه دین خدا را یاری كند خدا نیز او را یاری نموده و همیشه پشتیبان و حامی او خواهد بود.

امام جمعه شهركرد افزود: اكثر مشكلات امروز كشور به خاطر بی تدبیری داخلی و عدم هماهنگی و برنامه ریزی درست در اجرای اقتصاد مقاومتی است، وگرنه تحریم ها اثر چندانی بر اقتصاد ما ندارند.

وی تصریح کرد: همانگونه كه شهدا و ایثارگران و رزمندگان جان بركف با مدیریت جهادی توانستند دو ابرقدرت شرق و غرب را در جنگ تحمیلی شكست دهند، امروز نیز می توانیم با اقدام انقلابی و مدیریت جهادی مشكلات اقتصادی را حل كنیم و از این جنگ تمام عیار دشمن نیز سربلند بیرون بیاییم.

حجت الاسلام و المسلمین نكونام ادامه داد: امروز برای عبور از گردنه های سخت و حل مشكلات اقتصادی و برای پیشرفت در زمینه اقتصاد مانند مباحث نظامی، هسته ای، علمی و پزشكی نیاز داریم كه شبانه روز كار كنیم و همدل و یكصدا و با وحدت و وفاق ملی دشمنان این نظام مقدس را ناامید نماییم.

گفتنی است: شهر بن 135شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

شهر بن (مرکز شهرستان بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: حجت الاسلام نكونام اقتصاد مقاومتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد